Gå til innhold

Hvilke fugler kan gå sammen?


Poseidon

Anbefalte innlegg

Heihei!


 


Som overskriften tilsier, lurer jeg på hvilke fugler som kan gå sammen.


 


Jeg har en engelsk undulat, og lurer på om en vanlig undulat kunne gått i samme bur?


 


Han er større enn vanlige undulater, og har prøvd å søke opp informasjon om dette. Det eneste som står er at undulater trives kun i hverandres selskap. Ikke noe om størrelsen betyr noe, ettersom jeg er redd han kanskje ikke vil like/mobbe den andre fuglen.


 


Tror en annen engelsk undulat passer, ettersom han elsker å vise frem lekene sine til speilbildet. Skulle bare ønske han kunne vært med en liten undulat, både med tanke på plass og størrelse.


 


Noen som har erfaring med dette eller vet noe om det?


Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Det bure gå helt fint .Undulater er sosiale og selskapssyke av seg .Har hatt engelske og vanlige "undiser" i samme bur uten at det ble trøbbel . Det beste resultatet får du hvis du tilbyr de fuglene som du vil ha sammen et nytt bur hvor ingen av dem har noe "revir" fra før .


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...