Gå til innhold

Blodmidd


maykj@online.no

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at jeg har fått blodmidd i et av hønsehusene :(  Jeg har kjøpt Smite, og har brukt dette (etter grundig vask). Dersom jeg ikke blir kvitt uttøyet tenker jeg at jeg får slakte ned, og starte opp igjen til neste år. Vil midden overleve vinteren i uisolert hus uten fugler? Hvordan kan jeg unngå å få dette igjen?

 

 

 

 

Jeg har vaktler, ender og påfugl også, men disse har ikke vært i det aktuelle huset. Kan de allikevel ha blitt smittet av hønsene (disse går fritt ute, og kan ha vært i nærheten av burene til disse andre fuglene)?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Jeg er ganske sikker på at jeg har fått blodmidd i et av hønsehusene :sad:  Jeg har kjøpt Smite, og har brukt dette (etter grundig vask). Dersom jeg ikke blir kvitt uttøyet tenker jeg at jeg får slakte ned, og starte opp igjen til neste år. Vil midden overleve vinteren i uisolert hus uten fugler? Hvordan kan jeg unngå å få dette igjen?

 

Jeg har vaktler, ender og påfugl også, men disse har ikke vært i det aktuelle huset. Kan de allikevel ha blitt smittet av hønsene (disse går fritt ute, og kan ha vært i nærheten av burene til disse andre fuglene)?

Har selv hatt blodmidd og disse er noen som er vanskelig å bli kvitt!!!!! Men jeg er ikke enig med de som sier de ikke sitter på høna. Jeg hadde blodmidd på hønene på dagtid også, de formerte seg og jeg sleit med å bli kvitt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...