Gå til innhold
ane m

fleire spm ved behandling av kalkbeinsmidd

Recommended Posts

eg held på å behandle flokken min for kalkbeinsmidd. Eg har prøvd å lese meg opp her inne men eg lurer framleis på fleire ting:

1. må holde hønene innandørs, eller kan dei gå fritt som vanlig? 

Vart litt i stuss, ute vil dei bli fulle av gjørme, og inne klissa spon og skit seg fast, mange hadde problem med å sitte på vagla for det vart så glatt. 

det sto at ein skulle bruke rikelig, men har eg tatt på for mykje salve? 

2. skal ein alltid vaske med grønnsåpe før ein tek på krem, eller er det nok å skylle føtene reine? 

3.Kor lett smittar dette? Må ein t.d skifte grønnsåpevatn/hanskar for kvart nytt dyr ved vask/smøring, eller er kremen så effektiv at det ikkje er nødvendig?  (har skifta vatn og skyllevatn mellom kvar høne, men ikkje hanskar)

4. er det nok å skifte spon og vaske for og vannautomat, eller må eg i tillegg fyre opp prosmoke tabelett?  

5. må eg kaste foret i forautomaten?

håper nokon kan svare en litt grønn nybegynner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du behandlar mot kalkbeinsmidd kan dei vere ute, men det er ein fordel at uteområdet er kalka og bunndekke er skifta både ute og inne. Pass på at også kammen og hakelappar vert behandla. Stallosan i strøket inne forebygger godt på samme måte som kalk ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. har nå renska ut all strø ute og strødd med stalosan F ute, (skal gjere det samme inne straks vi får tak i spon. det var utrulignok utselt for spon når vi skulle handle det)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eit lite tips, stallosan vert hardt som betong om det vert vått, derfor er det best å bruke inne. Kalk fungerer på samme måte som stallosan og egnar seg best ute. I tillegg er kalk rimeligare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå