Gå til innhold
Tussa

Forebygging av utøy??

Recommended Posts

Hei,

vil gjerne vite hva dere gjør for å forebygge slikt? Eller må man vente til uhellet er ute holdt jeg på å si? Med hund og katt blant annet forebygger man jo, så lurte på om en kan det med høns, hvordan og hva dere bruker da og hvor ofte? Vil gjerne unngå dette hvis jeg kan! Andre nyttige tips til helse og velvære tas også imot med takk om noen har noen gode råd rundt dette  :smiley:

Hilsen en som fikk kløe etter å ha lest på forumet  :laugh:  :blush:  :wink:

Tussa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holde det rent både ute og inne, og fritt for villfugl. Jeg bruker og Stalosan, Smite og lusepulver i strøet til mine.

Tips til helse og velvære; sandbad og aktiviteter.

• Upvote 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holde det rent både ute og inne, og fritt for villfugl. Jeg bruker og Stalosan, Smite og lusepulver i strøet til mine.

Tips til helse og velvære; sandbad og aktiviteter.

Takk for svar! 

Vi har katter, så villfulgen holder seg vekk fra hagen stort sett. Foreløpig bor de inne til de blir store nok til å gå ute. Redd noen skal ta dem se :blush: Vi har planer om å la dem gå fritt, men har en hønse gård under oppbygning :smiley: Ja, da skal jeg få kjøpt meg det! Foretrekker forebygging fremfor behandling om mulig :wink: Sandbad har de.. Hva slags aktiviteter pleier du gi dem? De er veldig nysgjerrige og undersøker alt rundt seg :laugh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå