Gå til innhold
Tiger

ASEA på skadet fugl

Recommended Posts

Jeg har dessverre fått oppleve at vaktler kan være grusomme med hverandre, og kom hjem til 2 skadde for 3 dager siden.

Begge var blitt hakket i/ved øyet og den ene ble nødslaketet med en gang. :(

Den andre satt med øyet igjen, og blødde ikke.

Jeg holder på med å starte opp som forhandler for ASEA, og kom heldigvis på at jeg hadde hørt om flere tilfeller hvor folk har sprayet ASEA direkte i øyet, også på dyr. Jeg bestemte meg for å prøve det på vaktelen, og sprayet 3-4 ganger om dagen.

Og i dag har hun åpnet øyet igjen, og det ser bra ut!  :cheesy:

Det finnes håp for øyeskader!

ASEA er Redox signal molekyler (det celler i kroppen er bygd opp av) i flytende form. Kommer også som krem nå i august.

Finnes ikke bivirkninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dessverre fått oppleve at vaktler kan være grusomme med hverandre, og kom hjem til 2 skadde for 3 dager siden.

Begge var blitt hakket i/ved øyet og den ene ble nødslaketet med en gang. :sad:

Den andre satt med øyet igjen, og blødde ikke.

Jeg holder på med å starte opp som forhandler for ASEA, og kom heldigvis på at jeg hadde hørt om flere tilfeller hvor folk har sprayet ASEA direkte i øyet, også på dyr. Jeg bestemte meg for å prøve det på vaktelen, og sprayet 3-4 ganger om dagen.

Og i dag har hun åpnet øyet igjen, og det ser bra ut!  :cheesy:

Det finnes håp for øyeskader!

ASEA er Redox signal molekyler (det celler i kroppen er bygd opp av) i flytende form. Kommer også som krem nå i august.

Finnes ikke bivirkninger.

Høres spenende ut,dette må du fortelle mere om på "off topic" kanskje? Tror du ikke det er et passende sted og legge litt info om dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres spenende ut,dette må du fortelle mere om på "off topic" kanskje? Tror du ikke det er et passende sted og legge litt info om dette?

Ja, hvis du vil vite mer om ASEA, så kan jeg legge ut på Off topic. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå