Gå til innhold

Hilsen fra Danmark


Benny Pedersen

Anbefalte innlegg

Jeg har lige indmeldt mig i Fuglepraten og vil da lige præsentere mig selv. Jeg hedder Benny Pedersen og er formand for Den danske specialklub for Chabos og Skæghøns. For nogle år siden oprettede vi en afdeling i Norge og det har vi ikke fortrudt, vi har efterhånden mange medlemmer i Norge og jeg har fået rigtig mange gode venner og bekendte i Norge. Den norske landsudstilling er altid en rigtig god oplevelse. En rigtig god ting ved dette er at så har jeg altid en god undskyldning for at tage en tur til Norge og jeg nyder det hver gang. Håber vi snart skal ses igen, gerne en hel weekend med hyggelig samvær (og måske lidt rødvin). De allerbedst hilsener fra Danmark til alle i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem
Den 7.3.2017 at 18.57, Benny Pedersen skrev:

Selv tak Andreas vi kan jo aftale at du kører en tur ned til Stig Rune den 2. september hvor vi har vores hønsedag i Norge afdelingen.

mvh. Benny

Hei Benny.

det kan jeg gjøre :) jeg kan nok lærer mye på den dagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...