Gå til innhold

Hønemor galer!


InMo

Anbefalte innlegg

Hei! Har en høne som har 4 kyllinger på ca 4 uker. Hun har plutselig begynt å gale! Jeg trodde først det var en hane på rømmen fra en annen hønsegård ettersom vår hane nettopp har flyttet fordi det ikke gikk med hanegal for naboene... Det passer litt dårlig at hun galer med andre ord! .. Er det mulig å få henne til å stoppe? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

He he, ja det er merkelige greier. Det kan nok være at hun savner hanen....Jeg har selv en høne som plutselig begynte og gale, men det var bare en sommer den gjorde det, etter det har jeg ikke hørt noe mer. Hun gikk sammen med tre andre høner og en hane. Du kan jo prøve og si til henne at hun er høne og ikke hane, og må slutte med det tullet....:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Takk for tips, men det funket dårlig!😅 Hun har nå finspisset teknikken og høres ut som en real dverg hane! Mon tro hva naboen tenker .. 😅  jaja, får håpe hun finner seg selv igjen om ikke så alt for lenge! 🐔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den ‎07‎.‎07‎.‎2017 at 17.31, silkehans skrev:

Regna med det ;) Kjedelig når det er naboer og ta hensyn til....Galer hun like kraftig som en hane altså? Hun jeg har hadde en veldig tynn/sped galing, latterlig og høre på :lol:

Bare for å si det så sluttet hun av seg selv like plutselig som hun begynte! Posituren var ikke veldig staselig når hun lot det stå til, men lyden var det ikke noe å si på!:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...