Gå til innhold

Isbar


silkehans

Anbefalte innlegg

Av 4 Isbar-kyllinger på ca 8 uker har vi nå tatt to som var haner. Den ene hadde tydelig rød kam og hakelapper og sølvhals, den andre hadde bare rød kam, men det var den som galte først...Av de tre som er igjen er det ni blå/grå som ikke har kam, og en sort med litt rød kam og sølvhals. Den har ikke hakelapper. Spørsmålet mitt er om dere tror dette også er hane? Siden den har sølvhals tenkte jeg på, eller kan høner også ha det?  Forøvrig er jeg overrasket over at typiske "hane og hønetegn" ikke stemte i det hele tatt på denne gjengen, den største i flokken blei høne, den har minst like kraftige bein som de andre ( men er mer forsiktig av seg ) det er den som ikke har kam. Siden bare en fikk både kam og hakelapper trodde jeg kanskje de andre tre var høner, selv om tre fikk rød kam,  men dengang ei....<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...