Gå til innhold

Recommended Posts

Hei!

Nå har hanen vår begynt å oppføre seg rart. Han er ca. 1 år gml. Hanen står eller ligger hele tiden på gulvet i hønsehuset med stjerten senket ned. Han kjennes ganske lett ut når vi løfter han, han spiser lite. Er det noen som vet hva dette kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva det kan være jeg hadde ei høne som gjorde akkurat det samme. Ho blei bare verre å verre så slakta ho til slutt. Ho fikk også dåli balanse etterhvert. Har hanen din også dåli balanse?

Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hanen har visst sine perioder...

Han oppfører seg ofte helt vanlig, men plutselig blir han slik jeg har skrevet her før. Han melder seg ut og passer ikke på hønene.

I dag f.eks. gikk alle hønene fritt i hagen. Hønene ble ledet av sjefs høna mens hanen lå slapt et annet sted. Han reagerte ikke da jeg kom nærmere han og jeg måtte løfte han opp, da han ikke reiste seg. Han livnet til først da han kom i hønsegården og så maten.. Jeg forstår ikke hva dette er..? Han har ikke spesielt dårlig balanse... Men er lettere enn den minste høna vår og han er ganske mye større enn henne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes merkelig ut ja! Men tror ikke det er alt hos høns som har noen god forklaring....Den høres jo ikke frisk ut iallefall, så jeg ville vel bare tatt den. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå