Sajje 0 Rapporter innlegg Skrevet April 1 Hei ønsker å kjøpe rugegg til Silkehøns eller kyllinger Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Thomas Kristianslund 0 Rapporter innlegg Skrevet April 4 Jeg kjøpte nettop 16 silke rugeegg fra skiptvet. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
silkehans 25 Rapporter innlegg Skrevet April 4 Var det av dverg silke? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Thomas Kristianslund 0 Rapporter innlegg Skrevet April 5 Ja, det var det Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
silkehans 25 Rapporter innlegg Skrevet April 5 Oi....hva slags farge, og vet du vekta på eggene? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
silkehans 25 Rapporter innlegg Skrevet April 5 5 minutter siden, silkehans skrev: Oi....hva slags farge, og vet du vekta på eggene? Vel...det er kanskje litt utenfor "kjøpes-kategorien" det spørsmålet der.... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
silkehans 25 Rapporter innlegg Skrevet April 7 Den 1.4.2018 at 23.10, Sajje skrev: Hei ønsker å kjøpe rugegg til Silkehøns eller kyllinger Hei, jeg har 5 dverg silkekyllinger jeg skal selge. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider