Gå til innhold
Orion

Nyklekkede vaktelkyllinger :-D

Recommended Posts

Har ingen problemer, er bare så stolt av at jeg fikk 100% av mine første vaktelegg i rugemaskinen klekket og alle sammen løper rundt som sonic i kyllingburet sitt at jeg må bare få det ut 😁😁😁 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig. 🤗 Og hvilken rugemaskin brukte du? 100 % klekkeresultat kan vel sies å være bra. 😀

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte en brinsea advance 😊 og eggene ble oppbevart på 4 grader i 2 uker før de ble lagt i maskinen. Tror jeg hadde mye flaks også da men 😊 nå på dag 4 så løper de rundt, spiser, drikker og ligger som slappe nordmenn i Syden på stranda under varmelampe i perioder for deretter å hive seg opp og løpe bort til "all you can drink baren" for deretter på buffetén, nordmenn i Spania nesten de der nå xD

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil forresten takke deg, det er dine innlegg og kommentarer rundt vaktler her inne at jeg startet med dette og alt jeg har gjort her er 80-90% basert på hva du har sagt her inne 😊 Så tusen takk 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig artig å høre at en kan være til hjelp. 🤗  🐣Legg gjerne ut flere videoer eller bilder av vaktelkyllingene. Det er ikke veldig mange som er aktive her inne lengre, men det er nok en del som er innom og leser litt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå