Gå til innhold

Bilder i bloggen ???


Linda76

Anbefalte innlegg

avem

Ikke her hos meg. Dessuten er forum index og galleri et hvitt felt med et rødt kryss i. Vis uleste blogger er også forsvunnet.

Jeg sjekket nå siden i de tre største nettleserne, IE, Opera og Firefox. Hos meg fungerer alt som det skal. Nye innlegg i bloggene er på plass, samt menyen i toppen viser både galleri og forum. Prøv å slette temporary files(midlertidige internettfiler). Kan være at nettleseren din prøver å finne den gamle siden. På pc,n lagres besøkte sider som midlertidige internettfiler, det for at disse sidene skal lastes kjappere ved neste besøk. Problemet er at de også kan skape krøll som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ikke noe forklaring på problemet ditt. Tror nok at løsningen ligger hos deg selv. Opplevde litt av det samme i går kveld jeg også med nye innlegg i bloggene, men i dag kommer de opp. Er nok nettleserne som lager litt krøll. De søker autoamtisk gjennom pc,n etter gamle filer fra samme nettside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva slags link dere mener på, men det skal stå et rødt kryss på bloggene som ligger i venstre side dersom det er kommet nye innlegg i bloggene.

Ja, det krysset er der når det er nytt i en blogg, men det er jo bare de 5 nyeste som ligger der. Hvis det blir skrevet i en "gammel" blogg så vil jo ikke den vises der. Før kunne man da klikke på "vis uleste blogger", men det valget er som sagt ikke der lenger.

F. eks i profilen så står det "vis uleste", "vis uleste svar" osv. Noe lignende sto det også over de nyeste bloggene, men det vises som sagt ikke her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en del sjekking både her og der har jeg funnet ut at det er språkfilene for bloggen som er mangelfulle. Dersom du endrer til engelsk språk på forumet i profilen din vil det komme opp en ny meny over alle bloggene. Det er den listen som kommer fram når du klikker på knappen Blog i toppmenyen. Da vil det blant annet være en knapp i den menyen som viser uleste blogger.

Jeg skal ordne sånn at dette også kommer fram med den norske språkpakken. Må oversette og endre noen filer. Vet ikke når jeg får gjort det, men tar det så snart jeg får anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...