Gå til innhold

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

hønepia

nemmen!!

Recommended Posts

ialleverda...

He jo 5 grågås som er tame og fine, dei er 3 år i år og skal legge egg for første gang...

eit par er blitt rett og slett mannevonde!! idag ble eg bitt til blods og sønderknust i føta av dei to galningane!!.

Gikk som vanlig inn til dei og godsnakka og ga litt snacks, det såg dei ikkje på og fauk i føta mina, beit sej fast og slo så hardt dei kunne med vingane :D.

Ej vart jo ganske sjokka og gikk fort inn i eit av hønsehusa etter ej hadde slitt dei to vekk fra føta mine......

skulle gjere reint i det hønsehuset også, og måtte ha spade for å kunne holde dei vekke fra mej når ej måtte gå litt til og frå med spon osv.

Og skjølv spade hjalp ikkje for da sneik den ene sej bak mej og beit seg fast i huda bak kneet, menst den andre angreip over spadå :D

er litt fortvilt... er dette forbigåande eller blir dei slik kvar jævla vår :'(

he jo unga som kjem på besøk, men det går ikkje med slike beist! :-\

ka ska ej gjere??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare et instinkt de skal passe på sine damer og rede med sine fremtidige små, imponere damene. Har ikke greie på dette men det er vel denne tia på året de har rede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Hønepia. Jeg synes du skal innrette deg etter at gjessene dine er på vei inn i en periode med egglegging og oppfostring av unger. Dette er i utgangspunktet ville arter som har en helt naturlig adferd når du opplever dette. Det er et tegn på at de har meget sterke drifter for å føre sine gener videre. Det er du som skal ta hensyn til de, og ikke de til deg. Lykke til.  ^smiley

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider