Gå til innhold

Avstemming fotokonkurranse påske


admin

Hvilket bilde liker du best?  

21 stemmer

  1. 1. Hvilket bilde liker du best?

    • Påskekyllinger på tur..
      3
    • Påskekylling
      0
    • Mathias og påskekyllingen
      0
    • En ekte påskekylling
      10
    • Årets påskekyllinger
      0
    • Påskeegg
      4
    • hei sveis
      0
    • God Påske
      0
    • påske? hva er det?
      0
    • Mine påskeegg 2009
      0
    • God påske :-)
      1
    • Gult er kult..gåsekylling
      2
    • to små kyllinger, den gule er en silke
      1


Anbefalte innlegg

Da er vi klar for å stemme fram de flotteste bildene i vår fotokonkurranse med tema påske og prydfugler/prydhøns. Viktig å ha i tankene når du stemmer er temaet for fotokonkurransen.

Bildene dere skal stemme over ligger her i galleriet.

Generellt vil jeg si det var flotte bilder som ble lastet opp til fotokonkurransen. Men vi kunne godt fått flere med i fotokonkurransen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Hvis vi under neste konkurranse tar et "lettere" tema, f.eks. fugler i det fri eller lignende... Da er spekteret stort, eller hva med solveggen nå til sommeren.. Å knytte fjærfe til en bestemt høytid er ikke bestandig like enkelt.. Jeg vil gjerne foreslå temaet "KOS" til neste konkurranse...da har vi masse å velge blandt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi under neste konkurranse tar et "lettere" tema, f.eks. fugler i det fri eller lignende... Da er spekteret stort, eller hva med solveggen nå til sommeren.. Å knytte fjærfe til en bestemt høytid er ikke bestandig like enkelt.. Jeg vil gjerne foreslå temaet "KOS" til neste konkurranse...da har vi masse å velge blandt.. :)

Tenkte å prøve å sette en høne i blomster bedde, men det er jammen ikke enkelt, den stikker bare av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi en vinner av fotokonkurransen:

Linda vant med det flotte bildet: En ekte påskekylling som sees på framsiden av Fuglepraten..

De to neste bildene som fikk flest stemmer er da som følger:

Påskeegg. Foto - Langnesfugler

668_12_04_09_10_22_49.jpg

Påskekyllinger på tur. Foto - Gåseby

357_15_04_09_7_26_31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...