Gå til innhold

Sebrafinker med andre arter?


Tonje

Anbefalte innlegg

Har gjort om vitrineskapet mitt til fuglevolier, og har kjøpt to sebrafinker. Lurer på om man kan ha andre arter sammen med disse, jeg tenker da på enten dvergpapegøye eller undulat eller andre fargerike småfugler.

Har veldig lyst på gouldsamadin, men de er så vanskelige å få tak i, men disse har jeg hørt går fint sammen med sebrafinkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Som selskap til sebrafinkane hadde eg nok valgt enten å få tak i fleire sebrafinker eller eit par av ei anna finketyper (spissnebb). Krumnebb (dei med "papegøyenebb") og spissnebb i lag kan nok gå heilt fint i enkelte tilfeller, men krumnebb kan bruke nebbet nådelaust, og kan til og med klippe av ein liten finkefot...

Gouldsamadin er ein fantastisk fugl, behagelig sang og nydelig fjørdrakt. Dei kan nok gå fint i lag med dei litt meir "hyper" sebrafinkane, men eg har valgt å ha kun goulds (eg har 12 goulds, men ingen for salg før evt til våren). Om du vil prøve å få tak i goulds råder eg deg til å kjøpe frå private oppdrettarar,og om du seier kvar i landet du bor kjenner eg kanskje nokon som kan hjelpe deg :)

post-289-0-43974700-1314781374_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som selskap til sebrafinkane hadde eg nok valgt enten å få tak i fleire sebrafinker eller eit par av ei anna finketyper (spissnebb). Krumnebb (dei med "papegøyenebb") og spissnebb i lag kan nok gå heilt fint i enkelte tilfeller, men krumnebb kan bruke nebbet nådelaust, og kan til og med klippe av ein liten finkefot...

Gouldsamadin er ein fantastisk fugl, behagelig sang og nydelig fjørdrakt. Dei kan nok gå fint i lag med dei litt meir "hyper" sebrafinkane, men eg har valgt å ha kun goulds (eg har 12 goulds, men ingen for salg før evt til våren). Om du vil prøve å få tak i goulds råder eg deg til å kjøpe frå private oppdrettarar,og om du seier kvar i landet du bor kjenner eg kanskje nokon som kan hjelpe deg :)

post-289-0-43974700-1314781374_thumb.jpg

Jeg bor i Buskerud.

Ja, har absolutt tenkt på private, for i dyrebutikk koster de jo flesk!

Har sendt mail til en i Olso, men ikke fått svar.

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Den 31. 8. 2011 at 11.05, Sølvi skrev:

Som selskap til sebrafinkane hadde eg nok valgt enten å få tak i fleire sebrafinker eller eit par av ei anna finketyper (spissnebb). Krumnebb (dei med "papegøyenebb") og spissnebb i lag kan nok gå heilt fint i enkelte tilfeller, men krumnebb kan bruke nebbet nådelaust, og kan til og med klippe av ein liten finkefot...

Gouldsamadin er ein fantastisk fugl, behagelig sang og nydelig fjørdrakt. Dei kan nok gå fint i lag med dei litt meir "hyper" sebrafinkane, men eg har valgt å ha kun goulds (eg har 12 goulds, men ingen for salg før evt til våren). Om du vil prøve å få tak i goulds råder eg deg til å kjøpe frå private oppdrettarar,og om du seier kvar i landet du bor kjenner eg kanskje nokon som kan hjelpe deg :)

 

gouldshanner.jpg

Hei, hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...