Gå til innhold

Bilder av våre rasehøns, og kommentarer på disse


Spurven

Anbefalte innlegg

Som fersking i gamet, og stor interesse av å lære meg hvilke fugler jeg bør avle videre på, så ønsker jeg meg et sted der vi legger ut bilder av våre fjærkledte, og kan diskutere hvilke mangler og kvaliteter de har. Kanskje en tråd pr. rase/farge? Blir kanskje litt mye, men jeg synst det er veldig vanskelig å bedømme om høner og haner faktisk er fine nok til at jeg bør avle videre på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Jeg er og inne i galleriet og myser til tider :cheesy: Men syns det hadde vært ennå kjekkere hvis det sto fargen, og ikke bare rasen på bildene. Noen raser har jo ganske mange forskjellige farger... Og kanskje og (litt luksus) alder?? For meg som bruker Fuglepraten som både google og hønsebibel hadde det vært heeeelt fantastisk :dans:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket om det finnes en wiki som kan implementeres i forumet. Det skal visst finnes noe som kan brukes. Det hadde kanskje vært noe som hadde funket godt i denne sammenhengen. Det hadde da blitt et slags brukerstyrt oppslagsverk, altså noe lignende form som wikipedia. Jeg skal jobbe videre med å finne ut hvordan legge det inn.

  • Upvote 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg tar opp igejn denne tråden, jeg. Det er kjempeflott med galleriet, og alle bildene som er lagt ut. For meg, som relativt fersk i gamet, hadde det imidlertid vært veldig nyttig/ lærerikt om bildene ble kommentert (både av den som legger inn bildet, men gjerne også av andre) både i fht fargevarianter, men også hvordan de stemmer med standarden, feks. riktig form/ farge, men feil kam/ riktig kam, men feil farge på ben osv. Sikkert mange her inne som sitter på masse kunnskap! Bare et lite ønske :smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...