Jump to content

Prisilla

Medlemmer
  • Posts

    4,276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    69

Everything posted by Prisilla

  1. Hauken har tatt store Brahma hanar så det er ingen garanti. Hold hønsa trygt i ein sikker garde når du ikkje er heime. Ein kamuflasje sadel kan vere grei å sette på hønsa når du er heime, slik dei får gå fritt.
  2. Da er det tilstoppa kro, det er viktig å isolere henne i eit bur (stor god kasse) for seg sjølv, ta frå henne all mat og sett inn mat yoghurt med litt matolje og ei skål vatn. La høna få kun dette til kulen har løyst seg opp, denne kuren virkar med mindre det har gått for langt.
  3. Har du sjekka kroa? Ser du andre symptom. Reinhold er viktig, eg brukar stallosan-F i spoet. Sjangling kan vere, veltesjuke, mareks og tortecollis, eller ein kombinasjon av dese. Fint du sett inn tiltak, hyperikum kuren kan vere eit alternativ.
  4. Kan vere den har blitt hakka av andre høns og/eller blitt svekka av kulde.
  5. Hønene har ei lita lomme dei samler spermen i, etter samansett med rett hane vil det gå 3-4 veker før du kan forvente rein rase i egga. Eg ventar som oftast i 4 veker for å være på den sikre sida.
  6. Først har du sjekka kro og føttene? Legg ved nokre linkar til deg slik du kan lese.http://www.123hjemmeside.no/Ladeoppdrett/38104070 og her http://www.123hjemmeside.no/Ladeoppdrett/74938591 Det treng ikkje vere mareks andre sjukdommar har liknande symptom og kan opptre samtidig. Om eg skal kunne gi råd må du legge ut ei nærare beskrivelse av symptoma du ser og gjerne bilder. Link 1: http://www.123hjemmeside.no/Ladeoppdrett/74938582 Link 2: http://www.123hjemmeside.no/Ladeoppdrett/127835163 Veit Tormod ikkje likar eg legg ved linkar men det vert så ykje å skrive uten, håpar eg er unnskyldt.
  7. Hmm ja sei det Det kan vere ho har skada seg, men det kan også vere kalkbeinsmidd eller mareks. Flott du har satt inn tiltak i form av hyperikum, er det mareks er det ei forutsetning å komme tidlig i gang med behandling. Ro er viktig no, stess er nemlig ein utløysande faktor på mareks.
  8. Så bra!!! Is i magen dei kjem nok innan for eit til eit og eit halvt døgn, kanskje det til og med er kome kylling no. Masse lykke til, håpar du flyttar mor, egg og barn på golvplan når den første kyllingen er ute.
  9. Her trur eg Tormod må komme inn, han har store kunnskapar om vaktel
  10. Du kan godt massere når du ser den har tatt til seg veske, men sidan den er så utspila hadde eg venta til dag 2. Gløymde å skrive at det kan vere lurt å sette inn ei skål med skjellsand.
  11. Lysing av egg etter 7 dagar er viktig for å sjå om egga er befrukta og for å plukke vekk egg med avvik. Slik sparar du høna for unødig jobb, er ingen av egga frødde (befrukta) må høna av- om ikkje ein skaffar nye befrukta egg å legg under henne. I dette tilfellet hadde eg avklukka høna med mindre det kjem kylling slik eg sa i sist innlegg.
  12. Magnum og jumbo er det samme, eg har det og mi erfaring er å la dei gå for seg sjølv og ikkje sammen med høns. Prisen på egga er vel ingenting å krangle på, får du egg for 10 kr stk er du heldig. Hønse egg går for 20 pr stk kva er forskjellen? Selger bestemmer pris og får du gode avlsdyr for 20 pr egg hadde eg gått for det
  13. Høner har to "magar" kråsa er innvendig og kroa sit i hals regionen det er den du kjenner vil eg tru, er den hard er kroa forstoppa er den mjuk kallar vi det sur kro. Tett eller forstoppa kro kjem av at det har hopa seg opp mat i kroa, resepten da er å isolere fuglen ta frå den all fast føde og gi kun flytande mat. GI matyoghurt, med litt soya olje til kulen har løyst seg fullstendig opp, det er den einaste reddninga, ellers vil den døy. Ei skål med vatn ved sida av er flott. Det samme gjeld for sur kro, då er kråsa ballong aktig eller vannholdig, det kjem av at innholdet i kroa gjærer, resepten då er å gi matyoghurt, soya olje og ei klype undulatsand til tilstanden er bedra, ofte kan det ta ei god veke ved begge tilfeller. Høns har ikkje tenner og treng krostein/sand for å knuse maten i kroa skjellsand er supert til dette (små kyllingar bør få undulatsand), har dei ikkje tilgang på det vil det forårsake forstoppelse i kro eller krås.Om ikkje det vert behandla vil fuglen til slutt avmagrast og svelte i hel.
  14. Har du ikkje lyst egga under veg, kan det vere at høna har vore klukk forgjeves. Er det ikkje kome kylling til i morgon ettermiddag/ kveld er det best å få henne av egga å avklukke henne, det tek på å vere klukk.
  15. Anbefaler alle å ha hyperikum liggande, ein veit aldri... Oppskrift: - 1 ss destillert vann per tablett Hypericum (må være destillert vann, vann fra springen ionisert og vil deaktivere Hypericum) - MÅ blandes i et glass eller plast bolle, bruk plast ske (metall med reagerer med vannet og urt) - Dryppe 5-10 dråper (bantam) eller 10-15 dråper (stor fugl) på fuglens tunge. Hypericum må berøre bihulene (i ganen) for å virke slik den skal. - Behandle hver 12. time (morgen og kveld) med en ny vattdott. - Virkningen kan vere umiddelbar eller det kan ta flere måneder med behandling Behandlingen fungerer best hvis du begynner å behandle tidlig. Hvis du utsetter behandling kan Hypericum fungere eller det kan være en meget langsom utvikling. Det er ingen fare for overdosering. Fuglen vil vise ekstreme symptomer, og gjøre en drastisk bedring innen 24 timer. Hypericum er også nyttig mot smerte. Behandle kun fugler som viser symptomer. Mareks eller hønselammelse påvirker fugler så tidlig som 6 måneders alder. Symtomer forekommer oftest mellom 6-8 måneder alder, eldre høns kan også få sykdommen men er mindre vanlig. Inkubasjonstiden er 2 uker. Symptomer : plutselig død , depresjon , gradvis vekttap , nakke lammelse, blekhet, sammen med andre symtom, vinge lammelse, lammelse i fot , ekstrem plutselig avmagring, grå iris, sprø atferd, paralysert/totalt lammet, innvendig tumorvekst , svulster på fjær fonikler. Om du skulle få eit tilfelle og prøve denne metoden ønskar eg å få ei tilbakemelding frå deg på korleis det har gått og erfaringane dine. Viktig å spreie god informasjon silk andre og kan få hjelp. Legg også ved link til oppskrifta: http://www.123hjemmeside.no/Ladeoppdrett/127835163 Sett stor pris på ei tilbakemelding om det er nokon som prøver kuren, ønsker du det skal vere konfidensielt blir det slik.
  16. Eg vil seie ubetinga ja på det spørsmålet Arne aka norwegian, mareks en nesten som barnesjukdom å rekne. Eg meinar at dyr som har vorte friske på eiga han absolutt er verdt å ta vare på, det samme for dei som vert hjelpa (ganske umiddelbart, innan 4-5 dagar) av hyperikum kuren, andre bør ein ta livet av.. av helsemessige årrsaker. Så lenge dei vert friske anten med eller uten hjelp er har dei antistoff i kroppen, gull vert spør du meg Eg håpar andre som får mareks i flokken er villige til å prøve hyperikum kuren, dette er det einaste eg har kome over som faktisk hjelper eller kan hjelpe. Eg trålar og les veldig mykje på nett. Fint med tilbakemelding i så fall
  17. Høns kan verte friske av hønelammelse, når det kjem til smitte vil den være i flokken og kan slå ut uten forvarsel. Alle som driv med høns vil på eit eller anna tidspunkt få utbrudd av denne sjukdommen. Mareks er eit herpesvirus som i alvorlige tilfeller kan gjere høns blinde og ødelegge indre organ osv, dødsårsaka i desse tilfella er som oftast at dei svelt i hel. Det er nok grunnen til at avliving vert anbefalt, sjukdommen gir også sterke smerter. Eg kom over ein artikkel for ei tid tilbake, om ein som hadde gitt hyperikum eller johannesurt til ei høne med mareks. Hyperikum inneheld 2 typer antibiotoka og virkar. For nokre veker sidan tok ei dame kontakt med meg, ho hadde ein hane som viste symptom på mareks (hønselammelse) eg gav henne oppskrifta på kuren med hyperikum og hanen har blitt frisk, han var svært medtatt og låg for det meste. Han hadde det klassiske symptomet med den eine foten fram. Om kuren skal virke optimalt er det ei forutsetning av at ein startar behandling så snart ein ser symptom ellers kan behandlinga strekke seg over fleire veker. Stress er ein avgjerande faktor for at sjukdommen vert utløyst er det sagt, om det er hold i det kan eg ikkje stå inne for men det er faktisk ting som tyder på det.
  18. Den ideelle temperaturen for oppbevaring av rugeegg er mellom 10-14 grader, dei bør også vendast 2 gongar for dag. Men har frøkna lagt seg er det vel berre å la henne prøve.. lys egga etter ei veke er dei blanke får du frøkna ut av reiret eller skaffe egg frå nokon som har.
  19. Så bra, greit når alle har funne sin plass i flokken
  20. Åhh eg er så glad for at enkelte velger å være seriøse. Eg har skrevet om dette utallige gongar her inne og det er kjempe viktig. Eg var så "gal" i lag med ein god gjeng å importere nye og allereie eksisterande raser (rugeegg) i vår. Egga vart svindyre 50 kr pr egg + frakt frå England via Bergen og hit til møre, rasa eg valgte vil verte dyre å kjøpe både egg og avkom av og salget vil først foregå når eg har fått ein fin og bærekraftig flokk og slikt tek både tid og pengar. dvs om eit par år kanskje lenger. Eg lurer faktisk på om eg skal sette opp prisen på dei andre rasene eg har også, som konsekvens av at enkelte ødelegg med å bevisst lage og selge mix egg, mix høns for samme pris som reinrasa. Eg vert rett å slett lei meg og fryktelig oppgitt, har vore inne på tanken å slutte med enkelte raser fordi det er så vanskelig å få ta i ubeslekta gener. Så tenk dykk om neste gong rugemaskina skal igang.eller ei klukkhøne treng egg, prøv å skaffe reine raser iallefall om intensjonen er å selge egg og avkom vidare til andre.
  21. Jærhøns : Ved klekking er hanen lys, med ein utflytande flekk i nakken. Høna har mørk dun med ein skarpare flekk i nakken . Størst forskjell på mørke (brun/gul) jærhøns. Høner Hanar. http://www.rasekylling.no/Kylling-Oversikt.html
  22. Prisilla

    utøy

    Brukar du kalk i bunndekket da eller? Husk at kalk er etsande.
  23. At du velger vekk mix? Det er nesten litt frekt å sende PM om slikt og ikkje tørre å stå inne for det i opent forum spør du meg. Vi som har drevet med avl i nokre år slit med å finne ubeslekta reine raser og fargar til flokkane våre. Å bevist lage mix er ødeleggande for oss, eg er glad for at du faktisk valgte vekk mix egga Sissi. Stå på og avle reint.
  24. Prisilla

    utøy

    Nei. Utøy må behandles med medisiner enten fra dyrlege eller naturpreparat (lusepulver fra Gamebird.no) eg foretrekker lusepulveret. Med dette treng ein ikkje kaste gode mategg slik ein må gjere med medisin frå apoteket.
  25. Ja eg synest du skal la henne få vere i fred. Om du har eit gammalt marvin bur vil det fungere like bra, eller eit bur til å henge på veggen. 50x70 er ok Masse lykke til!!
×
×
  • Create New...