Jump to content

Kyllingfor

ah09

Recommended Posts

Hvilket for bruker dere til kyllinger? Jeg har disse til de voksne: fjørfe fra FK, og oppdrett 2 nå, men når de har spist opp sekken tenkte jeg de skulle få natura kanskje, men kan kyllingene ha natura hele tiden?

kan jeg bruke oppdrett 2 til kyllinger?

Eller må de ha oppdrett 1, forbereder oss å håper på kyllinger denne 3 gangen....

Eg let mor å kyllingar få eit eige bur eller eit hjørne i hønsehuset, ved 10 vekers alder er kyllingane klare til å tåle brasene med dei andre hønsa. Erfaringsvis vil kyllingane nyte godt av besøk av hanefar, om dei får knyte band kan han vere beskyttande i forhold til dei andre hønsa dine, slik du muligens kan sette dei inn tidlegare (8-9 vekers alder), men det er viktig å observere, sette inn fleire for og vann automatar og gjerne skråstilte flak oppetter veggen slik dei små kan stikke seg vekk om det vert for tøft.

Litt undulatrfrø skadar ikkje :D små frø stimulerer kyllingane, slik dei pikkar og leitar etter mat men er ikkje fullgod kost. Gir du dei frø eller anna mat må kyllingane ha tilgang på undulatsand slik du unngår at kroa vert tilstoppa. Med knust kraftfor får kyllingane den næringa dei treng for å vekse seg store og flotte.

Eg har pleid å gje Kromat Kylling 3. Den har så små pellets at kyllingane kan ete dei frå starten av. Kjøpte eit anna kyllingfôr ein gong (hugsar ikkje kva type) som hadde så store og harde pellets at eg måtte hamre på dei før servering.

Det kan hende det er forskjell på fôret fra FKRA og FK i resten av landet (eg kjøper frå FKRA), veit at det iallefall er tilfelle med kaninpelletsen.

• 4 weeks later...

Må ha det inn med te-skje jeg :) Altså, har Kromat Kylling 3 mindre biter enn Oppdrett 2? Jeg har brukt Oppdrett 2 til kyllingene, men sikter da ut de fineste bitene og støvet til dem i starten. Hvis vi skal ha ganske mange kyllinger etterhvert blir dette temmelig tidkrevende, så jeg er på leting etter et fôr som man kan gi som det er, selv til bittesmå vaktelkyllinger :)

• 2 months later...