Jump to content

PronaGrit i sekker - Noen som er interessert?

rosette

Recommended Posts

Hei alle sammen :)

Jeg bruker PronaGrit fra Gamebird til tuppene mine, og de elsker det, og en boks paa 5 kg 

forsvinner fort. Derfor har jeg spurt Tormod om han kan bestille opp i st;rre kvanta. 

Det kunne han, dersom flere kunne vare interessert i aa forhaandsbestille sekker a 20 kg.

Han bestiller evt inn en pall.

Er det flere enn meg som er interessert?

Du kan lese om produktet her:

http://gamebird.no/produkt/vitaminerkosttilskudd/pronagrit-5-kg

Hallo Pjokkeline og Matihjertet :)

Grit er en blanding av masse forskjellige ting, den inneholder bl.a 19 forskjellige mineraler og vitaminer, frø, grit, næringsstoffer samt kalsium. Mine er helt ville etter dette. Jeg fikk litt av ei jeg kjenner, hun snakket saa varmt om produktet, og ville jeg skulle gi til mine og. Gir i en kopp som de kan spise fritt av, og de hiver seg over dette, det er visst nesten like godt som mais :) Og det sier noe.

JEg tenkte gi mine dette i vinterstid i f;rste omgang. Og siden det er kalk og stein i dette, har jeg sluttet gi skjellsand. De faar dekket opptak av vitaminer og mineraler, noe som er godt tillegg naa som mine kun er inne.De faar og stein til kroa. Synes jeg merket en lettere periode i forbindelse med mytingen med bruk av griten ogsaa. 

Sikkert flere som kan gi gode tilbakemeldinger til produktet her inne. 

Frakten er det nok Tormod som kan svare paa :) samt prisen for 20 kg sekken.

Er nok billigere med sekk i forhold til 5 kg spannet.

Hvordan er det med frakten, finnes det en måte å få 20kg fra en side av landet til en annen uten at det ender opp med å bli dobbelt så dyrt som sekken selv?

Signerer denne :) Er interessert i mer info om dette før jeg uttaler meg, men høres flott ut, spesielt som vinterfor :)

Jeg skal rekne ut prisen når jeg har fått fraktpris på en palle fra Nederland. Kanskje har jeg svar på mandag. Bøttene på 5 kg som jeg har nå er blitt populære, kilosprisen på en 20 kg sekk vil nok bli en del lavere. Frakten fra meg vil avhenge av hvor i landet sekken skal sendes, men et anslag er ca 150-200 kroner. Dette vet jeg mere om når jeg får målene på sekkene fra produsenten. Det er pakkens volum som først og fremst bestemmer prisen. 

Jeg har fått priser og mål på sekkene. Jeg har bare fått ca frakt fra Nederland ennå, er lovt eksakt beløp på mandag. Men dette blir prisen + - noen kroner:

• Pris i nettbutikken for 20 kg sekk kr.440,-. Det blir kr.22 pr kg, mot 33 pr. kg for 5 kg spann. Altså 11 kr. besparelse pr kg.

• Frakt eksempel: Anniken O på Fetsund: kr.190 for en sekk 20 kg.

Det er 50 sekker på en pall, en god ide kan være om flere av dere går sammen om en pall. Da kan jeg få sendt den direkte til en av dere, Fuglemakeren er interessert i 10 stk, blir flere med på den kan en hel pall sendes dit og man slipper frakten fra meg.

Vet ikke om du misforsto meg Prisilla, men det jeg mente var at de som bodde nær hverandre kunne gå sammen om en palle. Da kunne hver og en hente sine sekker på et sted og på det viset spare frakteutgifter. Er det ikke interesse for det er det bare å legge det på is. :)