rosette Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Hei alle sammen Jeg bruker PronaGrit fra Gamebird til tuppene mine, og de elsker det, og en boks paa 5 kg forsvinner fort. Derfor har jeg spurt Tormod om han kan bestille opp i st;rre kvanta. Det kunne han, dersom flere kunne vare interessert i aa forhaandsbestille sekker a 20 kg.Han bestiller evt inn en pall. Er det flere enn meg som er interessert? Du kan lese om produktet her: http://gamebird.no/produkt/vitaminerkosttilskudd/pronagrit-5-kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maykj@online.no Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Hva brukes dette til da? Har lest produktomtalen, men er visst ikke helt med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janka7 Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Hvordan er det med frakten, finnes det en måte å få 20kg fra en side av landet til en annen uten at det ender opp med å bli dobbelt så dyrt som sekken selv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosette Posted December 28, 2012 Author Report Share Posted December 28, 2012 Hallo Pjokkeline og Matihjertet Grit er en blanding av masse forskjellige ting, den inneholder bl.a 19 forskjellige mineraler og vitaminer, frø, grit, næringsstoffer samt kalsium. Mine er helt ville etter dette. Jeg fikk litt av ei jeg kjenner, hun snakket saa varmt om produktet, og ville jeg skulle gi til mine og. Gir i en kopp som de kan spise fritt av, og de hiver seg over dette, det er visst nesten like godt som mais Og det sier noe. JEg tenkte gi mine dette i vinterstid i f;rste omgang. Og siden det er kalk og stein i dette, har jeg sluttet gi skjellsand. De faar dekket opptak av vitaminer og mineraler, noe som er godt tillegg naa som mine kun er inne.De faar og stein til kroa. Synes jeg merket en lettere periode i forbindelse med mytingen med bruk av griten ogsaa. Sikkert flere som kan gi gode tilbakemeldinger til produktet her inne. Frakten er det nok Tormod som kan svare paa samt prisen for 20 kg sekken.Er nok billigere med sekk i forhold til 5 kg spannet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfanett Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 frakt vil nok komme på rundt 300 kr med posten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglen Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 hvor kjøpte du det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ah09 Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Hvordan er det med frakten, finnes det en måte å få 20kg fra en side av landet til en annen uten at det ender opp med å bli dobbelt så dyrt som sekken selv? Signerer denne Er interessert i mer info om dette før jeg uttaler meg, men høres flott ut, spesielt som vinterfor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Intr jeg hvertfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Jeg skal rekne ut prisen når jeg har fått fraktpris på en palle fra Nederland. Kanskje har jeg svar på mandag. Bøttene på 5 kg som jeg har nå er blitt populære, kilosprisen på en 20 kg sekk vil nok bli en del lavere. Frakten fra meg vil avhenge av hvor i landet sekken skal sendes, men et anslag er ca 150-200 kroner. Dette vet jeg mere om når jeg får målene på sekkene fra produsenten. Det er pakkens volum som først og fremst bestemmer prisen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglen Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Gira på å prøve dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 mulig eg og er inntriset med mindre det blir forhøye kostnader.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille Petunia Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Er int i en 20 kg sekk tilsendt Ringsaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla R.H Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Jeg er også interessert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Jeg er også interessert! jeg er også intressert i 20 kg sekk tilsendt folldal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosette Posted December 29, 2012 Author Report Share Posted December 29, 2012 dette ser lovende ut for innkj;p av en palle! og for dere som ikke har brukt produktet tidligere, kan glede dere over reaksjonen hos tuppene de kommer til a elske det !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Jeg er også interessert i en sekk hvis prisen ikke blir for avskrekkende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janka7 Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Ja, jeg vil gjerne vite prisen før jeg binder meg til noe, men er absolutt interessert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Jeg er med på opp til 10 sekker, dette er helt supert og hønene elsker det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Gir du beskjed Tormod når du har sekkene på lager ? Kjøper gjerne noen sekker jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Jeg har fått priser og mål på sekkene. Jeg har bare fått ca frakt fra Nederland ennå, er lovt eksakt beløp på mandag. Men dette blir prisen + - noen kroner: Pris i nettbutikken for 20 kg sekk kr.440,-. Det blir kr.22 pr kg, mot 33 pr. kg for 5 kg spann. Altså 11 kr. besparelse pr kg.Frakt eksempel: Anniken O på Fetsund: kr.190 for en sekk 20 kg.Det er 50 sekker på en pall, en god ide kan være om flere av dere går sammen om en pall. Da kan jeg få sendt den direkte til en av dere, Fuglemakeren er interessert i 10 stk, blir flere med på den kan en hel pall sendes dit og man slipper frakten fra meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Eg vil gjerne prøve ein sekk, kvar den kjem frå er det samme for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Vet ikke om du misforsto meg Prisilla, men det jeg mente var at de som bodde nær hverandre kunne gå sammen om en palle. Da kunne hver og en hente sine sekker på et sted og på det viset spare frakteutgifter. Er det ikke interesse for det er det bare å legge det på is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Ok skal sjekke om fleire på møre/romsdal er intr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maykj@online.no Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Jeg blir gjerne med på å dele på en pall. Tror ikke jeg trenger så mange, men kanskje to? Kan vel hente innenfor ca 10 mil radius rundt Oslo, og dersom det er litt fleksibilitet til tidspunkt for henting så har jeg mulighet til å hente lengre unna:-)) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts