Gå til innhold

PronaGrit i sekker - Noen som er interessert?


rosette

Anbefalte innlegg

Dette var jo flott :)


Jeg er interessert i 4 sekker og Pjokkeline er hvertfall ikke saa langt unna meg, vi kan sikkert faa til aa treffes for evt en overlevering av sekker. Fuglemakeren bor vel heller ikke sa altfor lang unna saa om en pall blir sendt til henne, saa kan vi nok ordne med henting hos henne. Vi faar oppsumere hvem som skal ha sekker og hvor i landet de bor for aa faa en oversikt.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Så bra.  Dere får oppdatere meg på sendingsadresse når dere har det klart andvor og Anniken O. Når det gjelder deg pippa så kan det alltids ordne seg med fraktfri levering på noen sekker til deg også, jeg er rett som det er i Trondheim. Det er kanskje du også?


  • Upvote 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi da ..... det var mange sekker det .....


Hmmm, da sp;rs det da gitt ..... hva vi gj;r naa .....


kanskje bestille alt til deg, og du maa fordele allikevel, og vi betale frakt?


Eller saa maa vi bruke litt tid og spre budskapet om sekkene litt til for aa faa med flere.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott TL Brahma :)


alt hjelper og alle er velkommen til aa bestille, om de trenger en eller flere sekker.


Jeg skal skrive liste over de som kommer til med bestillinger, og spre budskapet mer, saa blir det nok til at vi kan


allikevel bestille en pall utover i sesongen. Mulig jeg da og tar flere sekker enn de tenkte 5, for det blir vel ikke saa ofte vi


faar sjansen til aa bestille en pall :)


 


Da skriver jeg deg ned, fint om du kan sende meg navn, og mail adresse og tlf nr i en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi da ..... det var mange sekker det .....

Hmmm, da sp;rs det da gitt ..... hva vi gj;r naa .....

kanskje bestille alt til deg, og du maa fordele allikevel, og vi betale frakt?

Eller saa maa vi bruke litt tid og spre budskapet om sekkene litt til for aa faa med flere.

 

Jeg blandet desverre tallene litt, ble 20 på både kg og antall. Skal jeg sende en pall med ca 20 sekker til østlandsområdet så koster det ca 1600 kroner. Det blir ca 80 kroner pr.sekk i frakt. Kan jo være en mulighet det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er holdbarhet på grit, Tormod? Nå er jo våren snart rundt hjørnet, og det betyr jo klekking og flere fugler. 5 kg spann er jo tomme på et blunk, så sekker er helt klart å foretrekke. Ikke umulig at jeg kan ta noen flere sekker om vi avventer litt. Finansene er litt skrøpelige nå på nyåret, etter julens herjinger.. Må holde litt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

6 sekker må sendes på pall, det koster 2200 til deg, med forbehold. Jeg må sjekke det med Tollpost for å være sikker. 1 sekk med MyPack(Tollpost) til deg koster kr.194,-. Det blir altså billigere enn hel pall. Fraktekostnaden på pall er den samme om det er 6 eller foreks. 30 sekker på den.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...