andvor Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 ok. var det så at det var 20 sekker per pall ?skal høre litt mere rundt i så fall. får vi rundt 20 inntriserte blir det blilligere med hel pall enn en sekk hver for oss.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 Nei, det er 50 sekker pr.pall. Pallen sendes direkte fra produsent i Nederland. Det er litt av poenget med at frakt fra meg ikke blir belastet. Men jeg kan pakke en pall fra meg også andvor med så mange sekker du trenger, men som sagt må det bli fraktekostnader på den, jo flere sekker på den jo mindre frakt pr. sekk. Til dere som klarer å samle nok til en hel pall kan jeg senke prisen pr. sekk enda litt, til kr.420,-. Det er god pris, det er ikke ubetydelig frakt på dette fra Nederland.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 ok. var det så at det var 20 sekker per pall ? skal høre litt mere rundt i så fall. får vi rundt 20 inntriserte blir det blilligere med hel pall enn en sekk hver for oss.. Det blir kr.1426 for en pall med foreks 16 sekker til deg andvor. Det blir 89 kr pr.sekk i fraktekostnader. Jo flere sekker jo mindre pr.sekk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 skal se hvor mange vi får til på denne kanten så ser vi om det er lurt og få sendt til en eller flere personer føreløpig er det bare 6 og da er det vel best og ta det enkeltvis. men skal se om vi kommer over 15 for da blir det jo bedre og få en sending.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 Gi meg bare beskjed om hvor mange sekker det blir, ikke sikkert det blir særlig dyrere frakt pr. sekk med færre sekker heller. Jeg har transportavtale med Tollpost og kalkulerer prisen på min side hos de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Gi meg bare beskjed om hvor mange sekker det blir, ikke sikkert det blir særlig dyrere frakt pr. sekk med færre sekker heller. Jeg har transportavtale med Tollpost og kalkulerer prisen på min side hos de. kan man bestille pronagrit 20 kg sekker via gamebird etter som du kan putte det i handlekurven eller må det hentes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Hei, De kan kjøpes via nettbutikken ja, jeg har nesten en hel palle med sekker klar. Prisen på frakten kommer opp før betaling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Hei, De kan kjøpes via nettbutikken ja, jeg har nesten en hel palle med sekker klar. Prisen på frakten kommer opp før betaling. da er valget greit da bestiller jeg 2 sekker men er det normalt at de spiser så mye av dette .jeg kjøpte ett 5 kg spann av deg som jeg fikk her om dagen men det er jo allerede oppspist de er jo helt på styr for det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosette Posted January 28, 2013 Author Report Share Posted January 28, 2013 he he, mine er og helt ville etter dette, og det er derfor vi trenger disse 20 kg sekkene og ikke bare 5 kg spann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted January 29, 2013 Report Share Posted January 29, 2013 he he, mine er og helt ville etter dette, og det er derfor vi trenger disse 20 kg sekkene og ikke bare 5 kg spann ja jeg tenkte at jeg skulle kjøpe 2stk 20 kg sekker med pronagrit om gangen men det ble jo ei svindyr frakt blir faktisk billiger å bestille to ganger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosette Posted January 29, 2013 Author Report Share Posted January 29, 2013 Du skal ikke innover til Oslo eller Akershusområdet da Hedemarkhøna- en eller annen gang utover, eller kjenner noen som skal nedover? Så kunne du vært med på bestillingen til oss her på Østlandsområdet?Jeg kunne tatt med til deg fra Eva, som bor i Vestby og vi kunne møtes, eller jeg møte de du kjenner som evt skal nedover, for overlevering? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted January 31, 2013 Report Share Posted January 31, 2013 Du skal ikke innover til Oslo eller Akershusområdet da Hedemarkhøna- en eller annen gang utover, eller kjenner noen som skal nedover? Så kunne du vært med på bestillingen til oss her på Østlandsområdet? Jeg kunne tatt med til deg fra Eva, som bor i Vestby og vi kunne møtes, eller jeg møte de du kjenner som evt skal nedover, for overlevering? nei ikke som jeg vet om nå ihvertfal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wenchemor Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Hei hei! Jeg kan være med på en sekk eller tre her på østlandsområdet, hvis det er så at holdbarheten er ganske lang? Jeg kan hønte på sør-østsiden av oslo. Bor i Østfold. Men ser det har vært litt stille på tråden en stund.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chabo Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Send melding til Tormod her inne om at du er med på pallen til Fuglemakeren på Vestby, må vel begynne å nærme seg en full pall etterhvert ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wenchemor Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Den er god. Så at det lå en post om at vi på østlandet her skulle skrive en PM med navn osv. Heiv meg på. Bare nysgjerrig.. det står skjeberg på deg. Hvor da? Bor i Ullerøy.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Vi er vel oppe i 44 sekker nå, så hvis det blir 6 sekker til blir det bestilling. Sekkene kommer til Vestby og kan leveres til møten i Østfoldklubben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chabo Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Den er god. Så at det lå en post om at vi på østlandet her skulle skrive en PM med navn osv. Heiv meg på. Bare nysgjerrig.. det står skjeberg på deg. Hvor da? Bor i Ullerøy..Hei ja ! Har ikke sett svaret ditt, vi bor ved Grimsøy, så jeg bruker 1 min medbåten over Hatt hytte i Ullerøy i alle år, og har verkstedplass der, så tilbringer mye tid der ute ! Hva for høns har du, og hvor bor du...? Kan svare på PM ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts