Jump to content

PronaGrit i sekker - Noen som er interessert?

rosette

Recommended Posts

Nei, det er 50 sekker pr.pall. Pallen sendes direkte fra produsent i Nederland. Det er litt av poenget med at frakt fra meg ikke blir belastet. Men jeg kan pakke en pall fra meg også andvor med så mange sekker du trenger, men som sagt må det bli fraktekostnader på den, jo flere sekker på den jo mindre frakt pr. sekk. Til dere som klarer å samle nok til en hel pall kan jeg senke prisen pr. sekk enda litt, til kr.420,-. Det er god pris, det er ikke ubetydelig frakt på dette fra Nederland..

ok. var det så at det var 20 sekker per pall ?

skal høre litt mere rundt i så fall. får vi rundt 20 inntriserte blir det blilligere med hel pall enn en sekk hver for oss..

Det blir kr.1426 for en pall med foreks 16 sekker til deg andvor. Det blir 89 kr pr.sekk i fraktekostnader. Jo flere sekker jo mindre pr.sekk.

skal se hvor mange vi får til på denne kanten så ser vi om det er lurt og få sendt til en eller flere personer føreløpig er det bare 6 og da er det vel best og ta det enkeltvis. men skal se om vi kommer over 15 for da blir det jo bedre og få en sending..

Gi meg bare beskjed om hvor mange sekker det blir, ikke sikkert det blir særlig dyrere frakt pr. sekk med færre sekker heller. Jeg har transportavtale med Tollpost og kalkulerer prisen på min side hos de.

kan man bestille pronagrit 20 kg sekker via gamebird etter som du kan putte det i handlekurven eller må det hentes

Hei,

De kan kjøpes via nettbutikken ja, jeg har nesten en hel palle med sekker klar. Prisen på frakten kommer opp før betaling.

da er valget greit da bestiller jeg 2 sekker men er det normalt at de spiser så mye av dette .jeg kjøpte ett 5 kg spann av deg som jeg fikk her om dagen men det er jo allerede oppspist de er jo helt på styr for det

:) he he, mine er og helt ville etter dette, og det er derfor vi trenger disse 20 kg sekkene og ikke bare 5 kg spann :)

ja jeg tenkte at jeg skulle kjøpe 2stk 20 kg sekker med pronagrit om gangen men det ble jo ei svindyr frakt blir faktisk billiger å bestille to ganger

Du skal ikke innover til Oslo eller Akershusområdet da Hedemarkhøna- en eller annen gang utover, eller kjenner noen som skal nedover?

Så kunne du vært med på bestillingen til oss her på Østlandsområdet?

Jeg kunne tatt med til deg fra Eva, som bor i Vestby og vi kunne møtes, eller jeg møte de du kjenner som evt skal nedover, for overlevering?

Du skal ikke innover til Oslo eller Akershusområdet da Hedemarkhøna- en eller annen gang utover, eller kjenner noen som skal nedover?

Så kunne du vært med på bestillingen til oss her på Østlandsområdet?

Jeg kunne tatt med til deg fra Eva, som bor i Vestby og vi kunne møtes, eller jeg møte de du kjenner som evt skal nedover, for overlevering?

nei ikke som jeg vet om nå ihvertfal

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Den er god. Så at det lå en post om at vi på østlandet her skulle skrive en PM med navn osv. :) Heiv meg på. Bare nysgjerrig.. det står skjeberg på deg. Hvor da? :) Bor i Ullerøy..

Hei ja ! Har ikke sett svaret ditt, vi bor ved Grimsøy, så jeg bruker 1 min medbåten over ;) Hatt hytte i Ullerøy i alle år, og har verkstedplass der, så tilbringer mye tid der ute ! Hva for høns har du, og hvor bor du...? Kan svare på PM !