Gå til innhold

klekking...igjen...............


ah09

Anbefalte innlegg

avem

Takk for det, håper virkelig det går nå, men er ikke mye jeg kan gjøre, annet enn å sitte klistret inntil rugemaskinen ;) Flaks at det var på fridagen min, tipper de ikke er like fornøyde de 3 så må avgårde på skolen :P Minsta er hjemme så hun får det med seg. Men så skjer det jo heller ingenting som skejr enda, å 2 av ungene kommer hjem kl 12 så kanskje de får med seg noe om det skjer noe etterhvert :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjempeflott dette :D De 8 første kom i rakettfart, nå er en 9 på vei ut, men han har brukt timer på å få hullet en cm større, å det er ingen flere egg som er hull i enda. 


 


Hvordan vet jeg når klekkingen er overstått og det ikke kommer flere? 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde vært artig det, men hun hadde nok ventet på den rasen hun ikke hadde fått noen av enda, uansett. Hun er allerede strålende fornøyd med de hun har fått, å sitter her å snakker med de gjennom glasset :D


 


Rart hvor fristende det er å ha lyst å plukke opp et nøste, de er jo bare det søteste av det søte :D


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig :D :D Er nå kommet 9 stk, siden idag morges 7 svarte DK, og 2 store Kochiner :D Er super fornøyde vi, hadde 60 egg i rugemaskinen i starten, å er 30 som ligger igjen i den nå, så er fremdeles ca 20 egg igjen i maskinen, men enda ingen hull i de, men krysser fingrene. Håper vi skulle fått noen av alle 3 rasene vi har lagt i, men silkene har enda ikke vist seg, så krysser fingrene frem til imorgen etter at jeg kommer hjem fra jobb, at det er flere der da :D


 


Men for all del kjempeglad for at vi i det hele tatt fikk noen :D


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...