sten fischer Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 hallo!finnes det noen her, som kan legg ut eller sende meg noen bilder av hvitøyeand og prydand?er litt usikker på hvordan de ser ut. håper at noen av dere kan hjelpe meg med dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne Lise Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 fant et bilde av hvitøyeand på nettet. Ligger på galleriet under ville svømmefugler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 fant et bilde av hvitøyeand på nettet. Ligger på galleriet under ville svømmefugler.Det kalles tyveri Anne Lise. jeg er streng nå, men dette er faktisk strengt. Jeg som er ansvarlig for siden kan risikere å få en bot/straff dersom jeg har bilder på siden som tilhører andre. Skal en bruke andres bilder så skal en alltid spørre om tillatelse først.De fleste godtar at bilder blir lastet ned til privat bruk på ens pc, men blir bildet publisert på en annen nettside er dette ulovlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne Lise Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Huff da. Får ta det bort. Jeg har noen andre bilder som jeg har tatt i frankrike. Men får de ikke over på pc`n. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Ja, det er borte nå. Får du ikke scannet inn bildene da? Vurderer ellers å oppgradere bildegalleriet til en Pro utgave. Vi trenger en god bildebase her på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne Lise Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Det går sikkert å scanne de, men det var ``hvordan gjøres det da``?! ???Får spørre ongan. De kan det sikkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Gå inn på bildeserien fra Mikal sitt oppdrett på Prydfugler.no, der ligger det bilder av både prydand og hvitøyeand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten fischer Posted August 21, 2007 Author Report Share Posted August 21, 2007 takk tormod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorunn Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 oh ! skumle øya ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hønepia Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 hehe dinna anda ser konstant og evig sjokkert ut ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten fischer Posted August 24, 2007 Author Report Share Posted August 24, 2007 ja, de ser skummelt ut.men likevell synes jeg at dem er fin også. altså en komisk kombinasjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.