Jump to content

Hoved router og Assistent router

Recommended Posts

Har jo IP kamera og får kun sett det hjemme fra trådløst (låst til mitt private nettverk)

Spørsmålet blir å se det utenfra, altså få IP kameraet på offentlig nettverk

Jeg har hovedrouter (netgear) og router nr 2 (D-link) får nettverk fra netgear via strømnett.

Innstillingene er gjort slik at de deler nettverksnavn og samme passord.

Jeg prøver å koble meg opp på D-linken sin ip adresse, men da kommer jeg opp på netgear sin hjemme side.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

er det bra bilde på dette kameraet? kan du annbefale dette?

Jeg synes bilde er helt ok.

Ikke verdens med farger... Skal prøve å ta bilde med det litt senere og legge ut her så kan dere se kvaliteten på bilde.

Ja, til mitt bruk så er kameraet helt ypperlig. Kan høre lyd, og en kan snakke til hønene via pc'n om en vil det :P

Kan være lønnsomt med kamera :smiley:  Har kamera som dekker store deler av mine fasan voliere og gjorde jobben enkel for Poliitet for noen år siden når jeg opplevde tyveri av fasaner hos meg...Tyvene kom med på filmen da jeg tok opp alt med dette  video overvåkingskameraet( som jeg fikk av min arbeidsgiver da e skule innstalleres nye på jobben ) Leverte filmen og personene blei fort oppsporet og fasanene kom tilbake igjen :cheesy: .

Klok av skade så er alle voliere og bur utstyrt med hengelås og lys med sensor er også satt opp  ,men nå er det bare revefanten som blir med på film :laugh:

Prisen kom på Sub-Total:

NOK kr. 271

chinaups:

NOK kr. 88

Satser for Frakt Forsikring:

NOK kr. 17

Grand Total:

NOK kr. 376

Om jeg ikke surrer skal alt til en verdi over kr 200 fortolles, bortsett fra bøker - det er unntatt fra fortolling. Det som er litt kjedelig er alt om varen holder en verdi over 200,- skal fraktkostnader legges til kjøpesummen, og også betales toll for. Da blir det fort dyrt...

Kan høres ut som dette firmaet har krysset av for gave på forsendelsen. Da er det tollfritt opp til kr 1000,-

Om jeg ikke surrer skal alt til en verdi over kr 200 fortolles, bortsett fra bøker - det er unntatt fra fortolling. Det som er litt kjedelig er alt om varen holder en verdi over 200,- skal fraktkostnader legges til kjøpesummen, og også betales toll for. Da blir det fort dyrt...

Kan høres ut som dette firmaet har krysset av for gave på forsendelsen. Da er det tollfritt opp til kr 1000,-

Jeg har opplevd flere ganger at jeg har fått ting tollfritt. Alt fra genser, spill, hodetelefoner og dette ip kameraet. Og verdien var på over 200 kroner.

Har også spørt min onkel om han har opplevd det samme, ja sa han.

Så det er tydelig at ikke alt har blitt fortollet.

Vi har mye flaks vi som bor i Molde :P

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...