Tufte Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Jeg vurderer å gå over til norgesfor fordi foret på felleskjøpet har blitt veldig dyrt. Nå betaler jeg 225 kr for en 25 kg sekk. Er det noen som bruker norgesfor her?Hva slags for kan jeg gi til kyllinger?Hva slags for kan jeg gi til verpende høner, men her går det også en eller to haner?Hva slags for kan jeg gi til fasankyllinger og voksne fasaner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted March 14, 2013 Report Share Posted March 14, 2013 Jeg bruker Norgesfor til mine høns og fasaner . (Harmoni oppalvsfor 8-16 ) Dette foret kommer som litt løse pellets og lett å bruke til kyllinger både av høns og fasan .Jeg kjøper dette foret kun i storsekk så jeg vet desverre ikke kg pris for eventuelt 40 kg sekker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tufte Posted March 15, 2013 Author Report Share Posted March 15, 2013 Takk for svar. Hva bruker du til høner som verper? Her har jeg som sagt en eller to haner i tillegg. Lurte på å kjøpe en storsekk med Harmoni Stabil.Jeg bruker Norgesfor til mine høns og fasaner . (Harmoni oppalvsfor 8-16 ) Dette foret kommer som litt løse pellets og lett å bruke til kyllinger både av høns og fasan .Jeg kjøper dette foret kun i storsekk så jeg vet desverre ikke kg pris for eventuelt 40 kg sekker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts