Gå til innhold

Nå er det kommet en kylling


sullamei

Anbefalte innlegg

Nå er det kommet en liten DK kylling, i klekkeren.. Så veldig morro.


Og så liten den er,, 


Det er jo dette jeg er ventet på,, Og siden den kom i går, kveld, Er det ikke kommet noen flere ennå,, men det er liv i eggene,, ¨'


Nå burde jeg å begynne å gi den Mat, og sette inn litt vann, Den er nå helt tørr å fin, men burde den ikke være i klekkeren en stund til ? Men blir ikke dette feil i forhold til den andre som ikke er klekket ennå,, Hvor lenge kan en liten kylling vente ? 


 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Nå er det kommet en liten DK kylling, i klekkeren.. Så veldig morro.

Og så liten den er,, 

Det er jo dette jeg er ventet på,, Og siden den kom i går, kveld, Er det ikke kommet noen flere ennå,, men det er liv i eggene,, ¨'

Nå burde jeg å begynne å gi den Mat, og sette inn litt vann, Den er nå helt tørr å fin, men burde den ikke være i klekkeren en stund til ? Men blir ikke dette feil i forhold til den andre som ikke er klekket ennå,, Hvor lenge kan en liten kylling vente ? 

Gratulerer!! :D

Alltid kjekt med kyllinger!!

Kyllingen bør få mat og vann på den 3 dagen, da den har fått næring i egget for 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...