helle75 Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 Felleskjøpet solgte meg gammelt kyllingfor, jeg oppdaget det akkurat, og ringte og ville ha en ny sekk, men de har ikke. Jeg har gitt mine dvergvaktler den gamle kylling mat i 1uke. Kan jeg knuse vanlig Hønsefor og gi dem det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helle75 Posted April 10, 2013 Author Report Share Posted April 10, 2013 6mdr for gammel:-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 Vel desse små humlene treng litt meir, du kan gi dei knust kokt egg i tillegg inntil du får tak i kyllingfor. Pass på å strø pittelitt undulatsand på bunnen slik dei får i seg krostein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helle75 Posted April 10, 2013 Author Report Share Posted April 10, 2013 Jeg har kokt eggeblomme, finkefrø, undulatsand og jeg tok å byttet ut den gamle mat med knust Hønsefor. Jeg skal på lang tur etterpå å hente kylling for, jeg har bare ikke lyst å reise fra mine små, der er litt for mye action i rugemaskinen idag :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 Hehehe ser den. Lykke til, det er bra gale at dei selger gammel mat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helle75 Posted April 10, 2013 Author Report Share Posted April 10, 2013 Fikk kjøpt fjør oppdrett lett, de har ikke kromat mer, det var mindre biter enn det gamle for, så det var bra. Nå håper jeg ingen skade er skjedd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 Det går sikkert heilt fint. Har samme foret sjølv og eg er fornøgd med det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts