Jump to content

brun italiener egg.

Recommended Posts

Dei er blandt dei beste verperene,

Kyllingane er sterke

Klekkeresultater er som andre. Ikkje noen spesielle problemer.

Dei ruger ikkje..

Vanlige problem er at fuglene vert for små i forhold til standard

Mine italienarar rugde og var dei flinkaste hønemødrene eg har hatt! På det første bildet sit den eine med ein kylling under kvar vinge. Dessverre blei alle mine 3 italienarar avliva før dei var fylt 3 år pga eggleiarbetennelse. Om dei fekk eggleiarbetennelse pga dårlege gener eller pga at dei begynte å verpe svært seint veit eg ikkje. Veldig kjekke høns iallefall :)
post-1587-0-91457600-1366229370_thumb.jp
post-1587-0-51814900-1366229600_thumb.jp

• 2 weeks later...

eg har ikkje så mykje erfaring med utrugging så eg har eit par spørsmål eg håpar å få svar på  :wink:

1) har automatisk vender på maskina, bør eg slå den av eit par dagar før klekking?

2) hvor lenge bør kylingane ligge i maskina etter klekking før eg tek dei i eigen kasse?

3) kva bør eg fore dei med?

1. Vendingen av egga bør slås av 3 dager før klekking

2. Kyllingene kan få komme ut så snart de er tørre og har lært seg å gå. Men det er ikke lurt å åpne maskina for ofte, så plukk gjerne ut kyllinger bare et par ganger i døgnet hvis du klarer å la være oftere :)

3 Knust oppdrettsfôr, litt sand og vann klarer de seg fint med. Hardkokt, knust eggeplomme er også snadder for slike små.

Siden egga er 40 gram må det være Italiener Dverg. For store Italienere er minstevekt på rugeegg 56g, og idealvekt 62g. For dverg 35g/39g. Kanskje dvergene er mer tilbøyelige til å legge seg klukk enn de store? Ikke vet jeg :)