Jump to content
Sign in to follow this  
Fuglen

Deres favoritt hønserase?

Recommended Posts

Kjem litt an på kva ein ser etter det  :D Når ein har dreve med fugl ei stund, ser ein forskjeller på ein måte ein ikkje gjer i starten av eit hønsehold. Har drevet med høns i 4 år og for eit halvt år sidan skaffa eg meg 5 Hollands dverg høner, desse fekk selskap av ei Minorka høne som vart omplassert til meg fordi ho skråla når ho la egg  (no har ho slutta med det..her er hane) : ), så fekk eg ein hollandsk dverg hane på dør og makan til flott kar, liten som han er og løfter føtene som det gjeld livet i Stalin stil.hehehe.. Isbarhanen min gjel som det gjeld livet, gjennom trengande ufyselig lyd..men flin og fantastisk med hønene sine.Dei svarte silkene mine lever sitt eige liv og det får dei lov til fordi dei er skjeldne, eg blandar meg svært lite.  Her er så mage falsettar og alle er på sin eigen måte. Silker, Dverg Kochin, kalkun, vaktel, ender, påfugl, tropefugl ++...for meg er det vanskelig å velge rase for alle har sine egne sider. Men ein ting har eg merka meg.. enkelte raser er varslere..i denne kategorien kan eg nevne perler, kalkun, silker ++  og enkelte tropefugl alle har ein funksjon og samspelet i min fjøs merkar eg kvar dag :)  Silkene mine gir meg lite egg men mange gleder.. dette er eit samfunn av godheit, samspel, irettesettelse. Gamle høner som ikkje legg egg lærer nye og ruger ut kyllingar. Eg er så redd for denne gjengen..let dei holde på, under gitte forutsetningar <3

• Upvote 1

Eg liker veldig godt wyandotte, spesielt gull svartranda. Rett og slett fordi fjærdrakta er nydelig. Svart australorps er rolige, staselige fuglar og det er noke heilt spesielt med svart fjærdrakt som skin i grønt i sola :)

Eg har alltid drømt om kvit sussex og håper eg kan lære den rasen å kjenne,kanskje neste år :D i år har eg altfor mange prosjekt!

Oi....Det er nok et utrolig vanskelig spørmål . Har vært igjennom en rekke med raser gjennom 24 år som hønseholder .

Gjennom disse årene så så har jeg forkastet mange raser  før jeg omsider har landet på disse jeg har nå .

Indisk Brahma ( stor ,majestetisk ,med et sindig temperament )

Velsumer  dverg ( rolig ,god egglegger ,lite galing )

Sumatra ,( Spesiell rase som er meget stille av seg ,legger lite egg men nydelig med sin fjørdrakt og opptreden )

Orloff ( en rase som man må respektere ,god egglegger  ,hanen har en fantastisk galing .Stor og fryktinngytende men utrolig vennlig mot folk ) 

Mek dverg ( En virkelig artig rase som elsker å surre rundt beina dine ,dårlig egglegger ,galer høyt men utrolig artig med sitt tllitsfulle vesen ).( eneste rasen som lyder bedre på innkalling enn bikkja !  :laugh: )

Sultan ( Tillitsfull ,god egglegger ,ikke av de skarpeste når det kommer til hjernekapasitet  ) .

Er fortsatt ikke ferdig med å leite etter nye "favoritter"  ^_^ ....

• Upvote 1

På topp: Svarthøns. Lettlært, tillitsfull, god egglegger og karismatisk

På bunn: Kochin; Treg, både fysisk og psykisk, og dårlig egglegger. Men veldig pene da :-)