Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har andeegg til ruging, er komt til dag 24 og det er allerede komt hull i 2 av egga.....er ikkje det for tidlig? Hører at dei pip også.....litt usikker på ka eg skal gjera no...

Posted

moskusegg...? det er 10 dager for tidlig... er det egg du har fått i posten, så kan det jo hende at det er en annen rase og?  om de piper så vil de vel ut! lite erfaring med rugemaskiner, men det er vel ikke så mye du kan gjøre enn å la de ligge til de klekkes? (godt mulig eg tar feil, altså!) hold oss oppdatert, da :) 

Posted

Det er ikkje moskusegg, det er peking og rouen fra endene mine, trudde det var 28 dager ruging.......no er det dag 25 og 3 har eit stort hull og eg kan sjå litt av dei, mens 6 andre har sprekk i egget, ser no ut som om det går bra foreløpig, håpe på det beste :)

Posted

1 egget klekkte seint på dag 25, frisk og fin rouen ser det ut som, men dei andre er ikkje komt lika langt enda, noken ser eg er på vei ut, lure på kor lenge dei som er klekkte kan ligga i rugekassen før eg må ta dei ut?

Posted

Det samme skjedde her og sist ruging av Peking di sku klekkes på en søndag men allerede på torsdagen var det komt hull i flere av egga, di første ungene var komt ut til fredags morgen, vett ikkje men kansje temperatur har litt innvirkning.?

Posted

Ja her kom dei litt før enn ka eg hadde rekna med ;) Har no fått 13 fine ender, 5 var død :(, men eg skal no vere fornøyd sidan det er første ruginga mi....