Gå til innhold

korleis avlive kyllinger/høns?


juli

Anbefalte innlegg

Dersom alt går etter planen får eg masse flotte kyllingar snart frå rugeegga mine...


 


Men dersom noken er deformert,ett eller anna som tilsei at kyllingen bør avlivast....korleis gjer man då dette??


 


 


Syns dette er utrulig vanskelig sida eg ikkje vil/klarer å ta livet av noken....mulig eg må spørr en nabo...eller pappa...regner med at folk flest ikkje fær til vetrinær for å avlive kyllingar/høns og hanar..


 


 


....KORLEIS gjer folk flest dette? er det reglar på det??? greit å vite slik eg kan vere rask,dersom noken lider...:)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

herregud,syns ditte e det værste me heile hønsehobbyen....:( blei so kvalm ista når eg opna 3 egg, og fann 3 døde godt utvikla kyllingar....men prøva å holde haude kald, å puse, sopass ej ikkje svime av....  ser det blir brukt litt forskjellige metoder, eg for prøve å finne mi! :) takk for svar!!  :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...