torleif Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 har kjøpt feil for til kyllingene eg skulle ha 1 sekk med formel egg og en med kylling - optret men fekk 2 sekker med formel egg eg har ikkje tenkt over det får no når eg begynte og lure på koford det dør kyllinger kvar dag kan det vere grunnen ??? bør eg matte dei med brød til lørdag ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djnick Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 her får de verpefor og det har gått fint til nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 og mate de med bare brød vil gjøre det verre, gir du de tørt brød så kan det være det som gjør at de dør, må huske at brødet sveller når det blir blødt, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torleif Posted May 17, 2013 Author Report Share Posted May 17, 2013 ok dei har ikkje åte so masse brød i det siste har got mest i for og gress Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts