Jump to content

Tørruging fram til dag 18 ?

Bondetutta
 Share

Recommended Posts

Om ein tørruger egga fram til dag 18, for så å fylle på vatn. Kva bør fuktigheita vere på den første tida? Las ein plass at den burde vere på 40-50%, men det er kanskje når ein ikkje tørrugar?

Fuktigheita i maskina er på ca 20%, er det for lite? Kva vil konsekvensane av for lav fuktigheit vere?

Tror egentlig ikke det er noen fasitsvar her, men mer hvor fuktig det er i omgivelsene rundt rugemaskinen. Selv tilfører jeg ikke vann i maskinen og fuktigheten ligger da som regel stabilt på 30%.

I begynnelsen fylte jeg på vann slik at fuktigheten lå rundt 50-60% (dag 18-21), men opplevde at mange kyllinger døde. Nå har jeg testet ut med egne egg (som et lite prosjekt) der jeg ikke tilfører vann før alle egga har et lite hull. 2. gangen nå og ingen kyllinger har død før klekking. Denne helga er det postegg sin tur til å testkjøre denne metoden.

Kanskje prøve å bruke luftlomma som en indikator på om det er for mye/lite fukt.

• Upvote 1

Takk for svar!
Rugemaskina står i eit nokså fuktigt rom ca50% fukt (fungerar som drivhus nemleg :tongue: ), men har vel vore rundt 20-30% fukt i maskina.
Har hatt i litt vatn når det har vore ned mot 20%. Fikk ny fuktmålar i posten etter nokre dagar, den viser litt høgare enn den eg hadde ca 25-30% når den andre viser rundt 20-22% (stolar meir på den nye, men brukar begge der for å vere sikker).

Alt ser bra ut så langt, er veeeeldig spent på resultatet, kun 11dagar igjen!!! :cheesy: