Bjarten Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 Hvor mye kokt fisk kan jeg gi hønene uten at eggene får fiskesmak? Jeg har god tilgang på fisk fra havet. Det brukes jo mye fiskeensilasje i kraftforet til høns. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne aka norwegian Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Kan du ikke bare pøse på og prøve? Er jo flott proteinrikt fôr. Er vel også litt avhengig av hva slags fisk det er? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarten Posted May 23, 2013 Author Report Share Posted May 23, 2013 Tenkte å holde meg unna sild og makrell. Ellers blir det litt koking fremover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobq Posted May 25, 2013 Report Share Posted May 25, 2013 Har fått rekesmak på eggene en gang de fikk ubegrenset tilgang på reker, men aldri opplevd fiskesmak etter at de har fått fisk. Men så har de kanskje aldri fått så sinnsykt store doser av det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts