Bondetutta Posted June 6, 2013 Report Share Posted June 6, 2013 Kva typer innsekt og slik kan ein gi til ein kylling, og tid bør/kan ein tidlegast begynne med dette?Er ofte å jobbar i hagen, då dukkar det opp både småsniglar og andre lekkerbiskar sett frå ei hønes ståstad. Har og klekking på gang no, og lurer derfor litt på når eg kan begynne å samle inn desse smådyra og bruke dei som fôr i staden for å fjerne/kverke dei. Nokon med erfaringar? I "naturleg tillstad" ville vel dette gjerne vere føde frå dag 1?Skal sjølvsagt gi anna fôr og, men kjekt med ei supplemang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhb Posted June 7, 2013 Report Share Posted June 7, 2013 Kva typer innsekt og slik kan ein gi til ein kylling, og tid bør/kan ein tidlegast begynne med dette?Er ofte å jobbar i hagen, då dukkar det opp både småsniglar og andre lekkerbiskar sett frå ei hønes ståstad. Har og klekking på gang no, og lurer derfor litt på når eg kan begynne å samle inn desse smådyra og bruke dei som fôr i staden for å fjerne/kverke dei. Nokon med erfaringar? I "naturleg tillstad" ville vel dette gjerne vere føde frå dag 1?Skal sjølvsagt gi anna fôr og, men kjekt med ei supplemang.høns og kyllinger spiser det meste slik som mark biller fluer ja alt som kryp og melormer å kakerlakker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bondetutta Posted June 8, 2013 Author Report Share Posted June 8, 2013 høns og kyllinger spiser det meste slik som mark biller fluer ja alt som kryp og melormer å kakerlakker Var det eg rekna med, men kan dei få det heilt frå starten? (må visst ha ting inn med t-skei, er første gong eg har ruge ut kyllingar heilt sjølv). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
annastova Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Variert fôr er berre bra heilt frå starten. Mi klukkhøne tok kyllingane med seg ut nesten med ein gong dei var ute i vår, og var så ivrig etter å finne makk og godbitar til dei at både mold og kyllingar fauk til alle kantar. Noko av det første dei fekk tak i var ein tordivel, men den var litt stor for dei, så mamma delte han opp i bitar for dei. Då gjekk han ned på høgkant. Berre pass på at kyllingane har tilgang på litt grønt og litt korn, pluss sand og reint vatn, så kan dei ete insekt og sniglar av hjartans lyst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts