Mailinn Posted June 28, 2013 Report Share Posted June 28, 2013 Jeg har fått en del forespørsler om å levere soya fri egg. Nå kjenner jeg ikke til ferdig pellets til høns uten soya og vurderer å kjøpe inn råvarer som jeg blander sammen selv. Så det jeg lurer på om det er noen her som har laget sin egen blanding? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsk Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Jeg har fått en del forespørsler om å levere soya fri egg. Nå kjenner jeg ikke til ferdig pellets til høns uten soya og vurderer å kjøpe inn råvarer som jeg blander sammen selv. Så det jeg lurer på om det er noen her som har laget sin egen blanding? Hei, Mulig litt sent svar men jeg har blandet fòr selv i 2 år. På min nettside har jeg skrevet litt om det: http://www.kimsfugler.com/honsemat.html Det er klart noe mer jobb enn ferdig fòr, men har ikke merket noen andre ulemper med dette. Eggproduksjonen har ikke gått noe ned etter at jeg begynte med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mailinn Posted September 1, 2013 Author Report Share Posted September 1, 2013 så kjekt at det er noen som tørr å prøve ut egetprodusert for:) Hvor får du kjøpt råvarene fra? Jeg har kun fått fatt på råvarer gjennom Norganic, men de er så dyre at jeg ikke har fått testet ut egetprodusert for enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts