Birdman Posted August 5, 2013 Report Share Posted August 5, 2013 Red kalkun Ardennes, er det noen her som har denne typen eller vet om noen som har. om du bare har hørt om noen som har den er det positivt. Dindon rouge des Ardennes på fransk tror jeg det er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birdman Posted August 6, 2013 Author Report Share Posted August 6, 2013 Det kan også være snakk om Regal Red eller Bourbon Red. Om noen har eller vet om eller har hørt om noen som har kalkuner med et av disse navnene blir jeg veldig glad om noen tar kontakt. Allså Regal Red, Bourbon Red eller Red Ardennes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 Er usikker på om denne finnest i Norge, då eg dreiv med bronsje hadde eg store problem med å få tak i ubeslekta fugl. Mange gir opp pga av dette desverre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts