Bjarten Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 Noen som vet hva som har skjedd med denne siden? Flyttet? Nytt navn? Nedlagt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfanett Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 ser ut som dem jobber på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 Den er visst slettet sies det Veldig synd, det var så mye god info om både raser og andre ting der inne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 jeg synst Tormod kunne ha fullført prydfugler.no med rasebeskrivelser, så blir det så bra og oversiktelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 Det hadde vært topp :-) Bidrar gjerne med bilder, og kanskje litt tekst om de rasene jeg kjenner best til :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 Det er vel å forlange for mye .. Prydfugler.no Gamebird.no og Fuglepraten.no vitner om at han har litt å holde styr på tror jeg . Men hønsesafari 1000 var en privat hjemmeside hvor mange sendte inn sine private bilder .Side eieren reiste også mye rundt en stund å samle mye bilder og beskrivelser av raser der hvor hun fant dem ..Hmmm...Kanskje jeg skal lage et lignende register på min hjemmeside .men da må jeg ha hjelp fra fugle entusiastene her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 Sender gjerne bilder til deg også jeg Pippa, og kan hjelpe til med tekst på en del raser Kanskje greit å lage en mal på hva info en skal ta med? Det er sikkert mange som kan bidra tenker jeg, og de fleste er interessert i en slik siden vil jeg tro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 Flott da skal jeg gå litt i "tenkeboksen" her .. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 jeg synst Tormod kunne ha fullført prydfugler.no med rasebeskrivelser, så blir det så bra og oversiktelig Takk for tipset eromuld. Jeg tar gjerne i mot bilder til bruk på faktaarkene. Det er vel å forlange for mye .. Prydfugler.no Gamebird.no og Fuglepraten.no vitner om at han har litt å holde styr på tror jeg . Men hønsesafari 1000 var en privat hjemmeside hvor mange sendte inn sine private bilder .Side eieren reiste også mye rundt en stund å samle mye bilder og beskrivelser av raser der hvor hun fant dem ..Hmmm...Kanskje jeg skal lage et lignende register på min hjemmeside .men da må jeg ha hjelp fra fugle entusiastene her Prydfugler er også en privat hjemmeside pippa. Jeg jobber med Prydffugler.no rett som det er jeg. I det siste har jeg fått på plass bildegalleriene under På besøk hos etter at de forsvant under siste oppdatering av programvaren. Uten forkleinelse for andre så var Prydfugler.no og forløperen Prydender.net først ute i Norge både med faktaark på hobbyfjærfe og På Besøk hos. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 bidrar gjerne jeg til prydfugler.no, liker veldig godt den siden, veldig oversiktlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Takk for det eromuld. Du tar flotte bilder så det er bra. Her er listen på faktaark på Prydhøns, der kan du se hvilke som det mangler info på: http://www.prydfugler.no/artikler/artslister/99-prydhons.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Det der ser veldig bra ut Tormod skal sende deg noen bilder og slikt når jeg kommer hjem fra ferie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofa hanen Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Går det ann å sende inn bilder av raser som allerede er skrevet om ? Tormod ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Håper det blir masse av bilder av de forskjellige fargene hos de ulike rasene, og gjerne kyllinger Har en del bilder jeg kan sende hvis du trenger av islandshøns, Welsumer. Lakenfelder, Gul DK, og Mille Fleur (gull sort porselen), mfl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Jo sofa hanen, jeg tar gjerne i mot bilder også av de som er der fra før. Det går fint an å legge inn mange bilder av hver rase. Asbjørg: Det samme til deg, jeg tar svært gjerne imot bilder. For nybegynnere tror jeg mange bilder av de ulike rasene er gull verdt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Hvor skal vi sende bildene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Du kan godt bruke post@fuglepraten.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Er klar over at det er en privat side Tormod ,alt jeg mente var at tre nettsider er endel arbeid . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Den er grei pippa, men jeg har nok flere enn det. gamebird.nofuglepraten.noprydfugler.nothaiportalen.nosnillfjord.frivilligsentral.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hønepia Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 kjære vene, du he jammen mej myyyye å henge fingrane i! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 He, he. Ja innimellom er det det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eromuld Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 hvordan går det her? fått inn mye bilder og info? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts