Gå til innhold

Safari til 1000


Bjarten

Anbefalte innlegg

avem

Det er vel å forlange for mye  :wink: .. Prydfugler.no Gamebird.no og Fuglepraten.no vitner om at han har litt å holde styr på tror jeg  :blush: . Men hønsesafari 1000 var en privat hjemmeside  hvor mange sendte inn sine private bilder .Side eieren reiste også mye rundt en stund å samle mye bilder og beskrivelser av raser der hvor hun fant dem  ..Hmmm...Kanskje jeg skal lage et lignende register på min hjemmeside .men da må jeg ha hjelp fra fugle entusiastene her  :smiley:


Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synst Tormod kunne ha fullført prydfugler.no med rasebeskrivelser, så blir det så bra og oversiktelig :)

 

Takk for tipset eromuld. Jeg tar gjerne i mot bilder til bruk på faktaarkene. 

 

Det er vel å forlange for mye   :wink: .. Prydfugler.no Gamebird.no og Fuglepraten.no vitner om at han har litt å holde styr på tror jeg   :blush: . Men hønsesafari 1000 var en privat hjemmeside  hvor mange sendte inn sine private bilder .Side eieren reiste også mye rundt en stund å samle mye bilder og beskrivelser av raser der hvor hun fant dem  ..Hmmm...Kanskje jeg skal lage et lignende register på min hjemmeside .men da må jeg ha hjelp fra fugle entusiastene her   :smiley:

 

Prydfugler er også en privat hjemmeside pippa. Jeg jobber med Prydffugler.no rett som det er jeg.  I det siste har jeg fått på plass bildegalleriene under På besøk hos etter at de forsvant under siste oppdatering av programvaren. Uten forkleinelse for andre så var Prydfugler.no og forløperen Prydender.net først ute i Norge både med faktaark på hobbyfjærfe og På Besøk hos.  

  • Upvote 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo sofa hanen, jeg tar gjerne i mot bilder også av de som er der fra før. Det går fint an å legge inn mange bilder av hver rase. 


 


Asbjørg: Det samme til deg, jeg tar svært gjerne imot bilder. For nybegynnere tror jeg mange bilder av de ulike rasene er gull verdt.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...