Jump to content
Sign in to follow this  
tuppetull

kjønn på kyllinger

Recommended Posts

Hei. Vi har ti kyllinger som er 11 uker gamle nå. ser ut som det blir en del haner i flokken, men tenkte eg ville høyre deres mening før vi evt kvitter oss med nokon...er førstegangs hønemor, så vil gjerne være heilt sikker :-) er usikker på dei på første og andre bilde. På bilde nr. 3 er eg litt usikkert på den svarte (håper høne, frykter hane). Og på det siste bilde har vi heile gjengen, så dersom nokon kjem med synspunkt ang kjønn på dei forskjellige blir eg veldig glad :-) alle er en mix av dverg kochin, silke, mille fleur og dverg orpington.

post-3536-0-17627500-1384292879_thumb.jp

post-3536-0-42425700-1384292937_thumb.jp

post-3536-0-71851100-1384293064_thumb.jp

post-3536-0-04035900-1384293412_thumb.jp

dei tre første bildene virker det som om det er kun haner, på det siste så vil ej tru at dei tre bakerste kvite er høner, og muligens den svarte helt framme, uten topp på hodet. hønekyllinger får ikkje farge på kammen før lenge etter hanekyllingene, og kammen vokser ikkje nevneverdi heller før dei nermer seg 4 månader. silkehaner har som regel bakoversveis, og silkehønene en rund topp som står rett opp. :)

Tusen takk for svar. hadde håpa på litt fleire høner. Dei er jo sjå fiiiine....:-) dei tre med størst kam har begynt å gale, så tenkte kanskje det var litt fleire høner siden dei andre er så stille og fredelige..