Gå til innhold

Hvorfor er hønene så stygge mot hverandre?


Anbefalte innlegg

avem

Hmm, det høres ikke bra ut. Jeg hadde helt klart plukka ut bråkmakerne og plageåndene. Sånn skal det ikke være i en flokk. Her hos meg er hvertfall all sånn plaging uakseptabelt. Har de nok plass? Nok å finne på? Fri tilgang på mat og vann? Har du hane i flokken? Har selv opplevd noen høner som var sånn, og de ble ikke lenge for å si det sånn. Hvilke raser er det snakk om? 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det høres ikke bra ut. Jeg hadde helt klart plukka ut bråkmakerne og plageåndene. Sånn skal det ikke være i en flokk. Her hos meg er hvertfall all sånn plaging uakseptabelt. Har de nok plass? Nok å finne på? Fri tilgang på mat og vann? Har du hane i flokken? Har selv opplevd noen høner som var sånn, og de ble ikke lenge for å si det sånn. Hvilke raser er det snakk om? 

Det er litt forskjellige raser. Er ikke så nøye på å unngå å blande :wink:  Har to lohmann høner, 3 dverg brahma eller ett eller annet, 2 dansk landhøns høner og dansk land-høns hane. Men hver gang jeg har isolert en høne fordi den er skadet, når den er blitt helt frisk igjen, pleier jeg å slippe den inn til de andre igjen for å se hvordan det går mens jeg står å følger med. Og da er det alltid en av lohmann hønene som ryker på den med en gang. Hver eneste gang er det den høna som truer, bare den... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...