Tage Posted January 6, 2014 Report Share Posted January 6, 2014 Hei.Som dei fleste ser i Hobbyfjørfe, har det eksistert ein spesialklubb for jærhøns. Diverre er dette ein klubb som har låge nede i mange år, og er pr dags dato berre eit namn på ein nedlagt klubb. Sett i lys av det omfattande arbeidet fleire oppdrettarar har gjennomført med godkjenninga av den nye fargevarianten, i tilleg til at jærhøns verkar relativt vanlege i hobbyfjørfehald, burde det vere grunnlag for å stable ein slik klubb på beina att.Føremålet med ein spesialklubb vil sjølvsagt vere fleire, slikt kan ein kome tilbake til. Men ein vesentleg faktor bør jo vere registreringsarbeidet av rasen, både med tanke på bevaring for rasens eiga skuld og ikkje minst opp mot NRFF og Genressursutvalet.Håpar på ein konstruktiv diskusjon omkring framlegget eg kjem med her.Mvh Tage Nondal 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted January 6, 2014 Report Share Posted January 6, 2014 Ser abselutt fordelenen med i spesialklubb.og det ser ut som Jærhøna er på full fart fremover både avls messig og popularitet.så flere ville nok vere inntrisert i en Spesialklubb. ein kan lettere holde kontakten med andre med rasen og det er fleire som kan gå sammen om ei felles retning avlsmessig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tage Posted January 6, 2014 Author Report Share Posted January 6, 2014 Er i dei baner eg tenker og. Noko interesse frå dei som driv med jærhøns her inne? Kva med dykk som avla fram den grå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arild Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 jeg er inntrisert i jærhøns om et par år. må bare får fiksa nytt gulv og større plass i hønsestallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts