ane m Posted January 29, 2014 Report Posted January 29, 2014 Eg har ei høne som legg skinnegg innimellom. Eg er usikker på kven av hønene det er, men mistenker at det er ei av mine "gamle" eller at det er den yngste høna som nettop har byrje å verpe. Det er som om det kan skje over natta - både at det rettar seg, og at ho legg skinnegg igjenn. Er skinnegg eit teikn på sjukdom? eller er det berre slikt som kan skje innimellom.. ? Quote
Pål sine høner Posted January 29, 2014 Report Posted January 29, 2014 Trolig en unghøne... Det er ikke tegn på sykdom, men bare noe som skjer innimellom... Quote
Prisilla Posted January 29, 2014 Report Posted January 29, 2014 Kan være sjukdom men i skjeldne tilfeller, både unge og gamle høner kan legge skinnegg. For gamle høner tyder dette på slutten i legginga. Eg reknar med du har skjellsand, slik hønsa får forskyne seg etter behov. Du ka også male eggeskalla du brukar til mjøl og blande/ strø på maten. Quote
ane m Posted January 30, 2014 Author Report Posted January 30, 2014 Takk for svar har skjellsand både inne og ute. Får håpe at eg ikkje er så "heldig" at det er eit sjeldent tilfelle av sjukdom. Quote
Recommended Posts