Gå til innhold

hva kan jeg gjøre for stakkars lille kylling?


tittigulle

Anbefalte innlegg

stakkars lille kylling har mistet alle sine søsken på uforklarlig vis..tror det er en rotte som kan ha tatt de.. og nå driter plutselig hønemammaen i den oxo...når jeg skrudde av lyset hos de i går tenkte jeg at jeg skulle observere litt og så da at mor gikk og satte seg sammen med de andre høyt oppe mens kyllingen var igjen på andre siden av rommet og ropte... jeg løften den opp til sin mor men ho bare hakket den når den prøvde å gå under ho...så da satt jeg der brått med en kylling i hånda.. det gikk noen minutter så fant den ut at hånda mi var ikke så dum alikevel... så den lagde masse lyder og pussa nebbet... jeg kunne ikke sitte der hele kvelden så jeg fant en liten krok i nærheten av en varmelampe og forlot det vesle nurket der.... men stakkars lille..uff


er det noe jeg kan gjøre som vil gjøre dens verdag lettere... kan jo si at den kjemper seriøst hardt for livet sitt om dagene.....den har jo tydeligvis styrke og vilje til å overleve men den er jo bare en liten kylling aleine i verden og det er mange store slemme høns der ute.. noen forslag dere???


Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...