W-E Posted April 22, 2014 Report Posted April 22, 2014 Hei.Kan man ha høns (egghøner) og duer sammen? Quote
Prisilla Posted April 22, 2014 Report Posted April 22, 2014 Eg hadde nok hatt dei adskilt og i god avstand. Duer og villfugl tek lett med seg utøy som kan verte vanskelig å verte kvitt. Quote
W-E Posted April 23, 2014 Author Report Posted April 23, 2014 Takker så mye for svar. Da skal jeg prøve å skille de.Ett spørsmål til ..De har tidligere hatt høns i fjøset vi kjøpte. Men ser nå at det er eternittplater på veggene.Var på Felleskjøpet i går for å handle kalk for å male utenpå, men fikk da beskjed at det var helseskadelig å holde på med... Anbefalte meg heller å male med jotaplast 07.. Synes dette høres litt rart ut. Så jeg lurer på hva dere anbefaler å ha utenpå de veggene? Quote
Prisilla Posted April 29, 2014 Report Posted April 29, 2014 Det finnest kalk som ikkje er etsande huskarvikkje kva den heiter. Maling er også ok Quote
Recommended Posts