Jump to content

Kvikk høne med diare

ane m
 Share

Recommended Posts

Eine verpehøna mi har ikkje komt igang med verping etter myting.  Ho har blitt litt nervøs og sky etter mykje behandling for å forebygge mot div.sjukdom (kalkbein, orm, midd, lus) pluss at eg satte ho litt aleine når ho var som barest på ryggen, fordi dei andre hønene hakka på ho. dei har slutta no som ho har fjøra tilbake.

Men no har ho altså diare. heile baken er heilt grå. Det har vore varmt i det siste, så kan det berre vere at ho har drikke for mykje?

(Ho er ikkje så nervøs som ho var tidlegare, men stadig på vakt, og kaklar straks ho blir stressa. Ho liker ikkje å bli handtert, så eg har ikkje fått sett så nøye på ho enno).

Så lenge allmentilstanden er bra har du ikkje så mykje å frykte. Gi henne matyoghurt det er med på å stabilisere magen, hønseguffe er supert, men pass då på at ho har skjellsand i ei boks. Diaré kan kome av inntak av store mengder vatn, men også av stress. Kjem ho til maten eller vert ho jaga?

Så lenge allmentilstanden er bra har du ikkje så mykje å frykte. Gi henne matyoghurt det er med på å stabilisere magen, hønseguffe er supert, men pass då på at ho har skjellsand i ei boks. Diaré kan kome av inntak av store mengder vatn, men også av stress. Kjem ho til maten eller vert ho jaga?

Ho held seg litt i bakgrunnen når eg gir mat, men ho er inkludert i flokken. eg har også observert ho liggande i verpe/rugekassa, men ho legg ikkje egg (dersom dei ikkje kan skifte farge på eggskallet da?) Ho verkar veldig fin ellers..

• 2 weeks later...

Eg fekk tips om å gi litt salt (frå ein som har drive med høner i Kongo) han sa at ho kan ha fått skylt ut for mykje salt sidan det har vore så veldig varmt. Har gitt salt i vatnet ei veke no, og eg syns ho har blitt mykje kvikkare allereie. ikkje så blaut i baken heller , skal gi oppdatering om ho blir heilt frisk .

• 2 months later...

Høna er framleis i live og svært kvikk og fornøgd. Men ho har framleis diare. dvs av og til kjem det "vatn" og ein fast lort samtidig.  Men eg har lagt merke til at ho har veldig stort bryst samanlikna med dei andre hønene. Av og til er det som om ho gulpar opp slim når ho har drikke vatn. Det har også sett ut som om ho brekk seg/har problem med å halde maten nede; ho "dansar" på ein måte med halsen frå side til side (men det har aldri kome noko opp altså!)  

Eg har kvitløk og eplecidereddikk i vatnet, og ei stund hadde eg litt salt også pga varmen(har slutta med det), har gitt biola også.  Ingen andre høner har blitt sjuke.  Kan det vere tett/sur kro?

• 2 months later...