Hobbyhøne Posted May 16, 2014 Report Posted May 16, 2014 Jeg har 11 friske fine kyllinger som klekket fint på egenhånd. Quote
Prisilla Posted May 19, 2014 Report Posted May 19, 2014 Eg hadde nok latt denne sleppe, den vil nok mest sannsynleg ikkje klare å få i seg nok mat og vatn uansett. Quote
Hobbyhøne Posted May 19, 2014 Author Report Posted May 19, 2014 Eg hadde nok latt denne sleppe, den vil nok mest sannsynleg ikkje klare å få i seg nok mat og vatn uansett.Heisann. En hyggelig oppdatering angående denne kyllingen, er at han/ hun har kommet seg utrolig godt de siste dagene. Har tatt av "sandalene" og nå er han både kvikk og ivrig. Spiser og drikker selv, og er svært aktiv. Har fortsatt slakt bånd mellom bena, men klarer fint å gå og kommer seg lett opp igjen om han faller. Skal være ærlig å si at jeg aldri hadde trodd han ville kommet seg slik! Om han fortsetter slik, kan jeg snart sette han sammen med de andre kyllingene. Quote
Recommended Posts