Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eg hadde nok latt denne sleppe, den vil nok mest sannsynleg ikkje klare å få i seg nok mat og vatn uansett.

Heisann. En hyggelig oppdatering angående denne kyllingen, er at han/ hun har kommet seg utrolig godt de siste dagene.

Har tatt av "sandalene" og nå er han både kvikk og ivrig. Spiser og drikker selv, og er svært aktiv. Har fortsatt slakt bånd mellom bena, men klarer fint å gå og kommer seg lett opp igjen om han faller.

Skal være ærlig å si at jeg aldri hadde trodd han ville kommet seg slik!

Om han fortsetter slik, kan jeg snart sette han sammen med de andre kyllingene.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...