Gå til innhold

oppsetting av hønsegård


Linnk

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt.. har funnet ut at rundt 90% av der jeg skal ha Ute plassen er det mye stein i jorda. Spørsmålet er da, kan jeg legge nettingen rett på marka og ha litt jord over for å lage hinder for rev? Bør jeg ha noe forsterking nede rundt uteplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Med mye styggord for steinene sin del fikk jeg opp gjerdet. Ser nå at jeg bør få på nett på toppen om ikke lenge da mine små fjærvenner er glade i å strekke på vingene :) Bare finne en finurlig måte slik at det blir plass og bevege seg der inne. Gjerdet er litt over 1 meter høyt pr idag..


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på nett over halve gården. Feilberegnet jo selvsagt og kjøpte for lite ;-) så er i gang med og dekke over :-) har i prosessen lært meg hvordan jeg skal og ikke skal gjøre ting neste gang. Dette ble rimelig amatørmessig for å si det sånn. Men tuppene kan nå ihvertfall komme ut å strekke på vingene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...