Aske Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 Jeg har hatt 10 gåsunger litt over en måned. De går nå ute i et hus der jeg lukker dem ut på beite i godt vær. I dårlig vær får de gress inne.En del av dem virker ukoordinerte og med dårlig balanse. Dessuten har jeg mistet 2 som ikke virket som om de vokset noe særlig. Hvad kan være grunnen til disse ting? Flere av de oppfører seg normalt, selvom også de kan virke som om de har litt dårlig kondi.De får gress og en blanding av knust bygg, havre og hvete, samt litt linfrø. Er det noen som kjenner til disse symptomene og kan hjelpe meg litt? Trenger de mindre/mere protein? mer knust skall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristin263 Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Jeg har hatt noen gåsunger med dårlig balanse. Jeg tror det kan vere en bakterie, men jeg er ikke sikker. Jeg har gitt gåsungene med dårlig balanse mye vann, og etter noen dager har de fått bedre balanse. Jeg anbefaler å prøve å gi dem mye vann. Jeg er ikke sikker på om det kommer til å virke, men det er verdt å prøve synest jeg. jeg mistet en inatt pågrunn av dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts