admin Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Legger ved en link jeg fikk tilsendt fra John Sandøy som har fotografert en hunn mandarinand ved Østensjøvannet i Oslo. Et nyydelig bilde!/>http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_bilde.cgi?id=335052Hen sendte med denne teksten:Jeg traff på en Mandarinand på Østensjøvannet. Utrolig sjarmerende liten dame. Den viste seg villig fram til den var mett og så stakk den av. Veldig flink til å tigge kneippbrød. Det ble etterhvert en del folk som stoppet opp for å beundre den. Deriblandt 3 skoleklasser som var på tur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Nydelig bilde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Hehe denne er hann.Men fint bilde ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted September 27, 2007 Author Report Share Posted September 27, 2007 Hehe denne er hann.Men fint bilde jaJavisst Mikal, en hann som vi ikke er vant til å se ham, uten sin flotte fjærdrakt. Den har altså nettopp mytet og ikke ennå fått tilbake sine flotte fjær. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikal Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Hehe denne er hann.Men fint bilde jaJavisst Mikal, en hann som vi ikke er vant til å se ham, uten sin flotte fjærdrakt. Den har altså nettopp mytet og ikke ennå fått tilbake sine flotte fjær. Jupp. Det begynner å bli mer liv i de hannene mine. Alle har fått praktdrakten nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Den der stakkars mandarinen må vel leve farlig- den må vel skytes av DN nå da, eller? > Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorunn Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 tja.. det er vel akkurat dette myndighetene vil unngå ..vakker eller ei... : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.